خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

مشکل دفع پسماند بیمارستان شهدای ایذه بزودی حل می‌شود/ کرونا در ایذه سیر صعودی دارد

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۸۸۲

رئیس شبکه یهداشت و درمان شهرستان ایذه با اشاره به اینکه ظرف 2 روز آینده مشکل پسماند بیمارستان این شهرستان برطرف خواهد شد، گفت: روند مبتلایان به بیماری کرونا در ایذه سیر صعودی دارد.

حسین شاه ولی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین وضعیت دفع زباله‌های بیمارستان شهدای ایذه، گفت: ماجرای دفع پسماند شهرستان ایذه مشکل دیروز و امروز نیست و این موضوع به ماه‌ها و سالهای گذشته باز می‌گردد که مردم و مسئولان شهرستان همواره با این معضل دست به گریبان بودند.

وی با اشاره به اینکه امروز با حضور مسئولان شهری ایذه جلسه‌ای در خصوص برطرف شدن مشکل دفع پسماندهای بیمارستان شهدای این شهرستان تشکیل شد، افزود: این موضوع امروز در جلسه مطرح شد و قرار است طی یکی دو روز آینده مسئولان شهری با همکاری کارشناسان اداره محیط زیست و بهداشت محیط مکانی را برای دفع زباله‌های بیمارستان در نظر بگیرند و این معضل هر چه زودتر برطرف شود.

رئیس شبکه یهداشت و درمان شهرستان ایذه در ادامه عنوان کرد: چند روزی است که مقدار بسیار زیادی از زباله‌های تولید شده در بیمارستان شهدا روی هم تلنبار شده‌ و در ساختمان مخصوص امحا بیمارستان آنها را بی‌خطر سازی می‌کنند.

شاه ولی تصریح کرد: اهالی روستای راسوند، که زباله ها در مکانی نزدیکی محل زندگی شان دفن می شد دیگر اجازه انتقال زباله‌ها به محل مذکور را نمی‌دهند، اگرچه در حال حاضر زباله‌ها در مکانی محصور جمع آوری شده اند، ولی بدلیل حجم بالای آنها به بیرون از محل انتقال یافته اند چرا که ظرفیت محل نگهداری تکمیل شده است.

مشکل دفع پسماند بیمارستان شهدای ایذه بزودی حل می‌شود/ کرونا در ایذه سیر صعودی دارد

وی گفت: به منظور جلوگیری از گسترش زباله‌ها و عفونت‌های احتمالی در سطح شهر، زباله‌های مطب‌های شخصی و مراکز درمانی را هم در بیمارستان شهدا بصورت متمرکز جمع آوری کرده و سپس نسبت به بی‌خطر‌سازی آنها اقدام می‌کنیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایذه در پاسخ به سئوال خبرنگار ایلنا در خصوص روند بیماری کرونا در این شهرستان، اظهار داشت: سیر این بیماری متاسفانه به دلیل ترددهای کارگران بومی و بازگشت آنها به شهرستان و همچنین به دلیل اینکه ایذه یکی از ورودی های شمال استان خوزستان است، بیماری صعودی دارد و امیدواریم طی هفته جاری و هفته آینده این سیر را کنترل و تقریبا ثابت نگه داریم.

گفتنی است؛ طی روز‌های گذشته مقدار زیادی زباله بیمارستانی در بیمارستان شهدای ایذه شهرستان ایذه تلنبار شده که این امر نگرانی مردم و مراجعه کنندگان را به دنبال داشته است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز