خبرگزاری کار ایران

در گفت و گوی لاریجانی با زارع مطرح شد؛

پیگیری آخرین وضعیت مدیریت بیماری کرونا در گیلان/ توجه به اقشار آسیب‌پذیر و کارگران روزمزد

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۵۴۴

رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت وگوی تلفنی با استاندار گیلان، ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته برای مدیریت بیماری کرونا، از همکاری خوب مردم استان در خودداری از حضور در طبیعت در سیزدهم فروردین ماه تشکر کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، علی لاریجانی در گفت وگوی تلفنی با ارسلان زارع نماینده عالی دولت در گیلان؛ آخرین وضعیت مدیریت بیماری کرونا در استان را پیگیری کرد.

وی از استاندار گیلان، مدیریت استان، کادر درمان و نیز همکاری خوب مردم بویژه در خودداری از حضور در طبیعت در سیزدهم فروردین ماه تشکر کرد.

 لاریجانی با اشاره به اهمیت کمک خیران و نهادهای حمایتی از جمله بسیج، کمیته امداد و بهزیستی؛ خواستار توجه به اقشار آسیب پذیر همچون کارگران روزمزد و افرادی که فاقد شغل هستند، شد.

استاندار گیلان نیز در این گفت وگوی تلفنی ، با ارائه گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده در مبارزه و مقابله با بیماری کرونا، از همکاری خوب مردم بویژه در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا قدردانی کرد.

 ارسلان زارع همچنین کادر درمان استان را به سبب حضور فداکارانه و ایثارگرانه در خط مقدم مبارزه با کرونا شایسته تقدیر دانست.

وی از روند نزولی مبتلایان به بیماری کرونا در استان و تشکیل کمیته هایی برای بررسی کارشناسانه به منظور ارائه پیشنهادات در پسا کرونا در عرصه های اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی به ستاد ملی خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز