خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری یزد:

نظارت و بازدید از طرح تأمین سلامت کارگران به عهده دادستان‌ها است

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۴۴۹

رئیس کل دادگستری استان یزد با تاکید بر گسترش اقدامات پیشگیرانه برای کاهش و کنترل شیوع ویروس کرونا گفت: نظارت بر طرح تأمین سلامت کارگران به عهده دادستان ها است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، علامعلی دهشیری با اشاره به اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی تحت حمایت قضایی قرار دارد، اظهار داشت: این طرح در راستای تأمین سلامت شهروندان و قطع زنجیره انتقال کرونا اجرا می شود و مردم باید در آن همکاری کنند.

وی ادامه داد: دادستان‌ شهرستان‌ها و روسای دادگاه‌ها با حضور فعال در جلسه‌های ستاد شهرستانی مدیریت و مقابله با کرونا مأموریت دارند تا با صدور مجوزهای قضایی لازم، از ایستگاه‌های برقرار شده سرکشی و نحوه اجرای طرح را به صورت دقیق نظارت و کنترل کنند.

دهشیری اضافه کرد: از ابتدای تعطیلات، مجوز پلمب و تعطیلی تمامی واحدهای اقامتی که مسافر پذیرش و تالارهایی که مراسم جمعی برگزار کردند صادر و با اقدامات اجرایی ضابطان و همکاری اتاق اصناف و اماکن، این مراکز پلمب شد.

این مقام قضایی از تشکیل پرونده برای فروشندگان الکل‌های تقلبی و برخی توزیع کنندگان متخلف تجهیزات پزشکی خبر داد و اظهار کرد: سلامت شهروندان مساله‌ای نیست که مورد مسامحه قرار گیرد و با متخلفان در این زمینه برخورد جدی صورت می گیرد.

دهشیری، نظارت بر طرح تأمین سلامت کارگران و صنایع تولیدی را خواستار شد و بیان کرد: دادستان‌ها باید از روند ضدعفونی و تأمین سلامت کارگران در واحدهای تولیدی بازدید کنند و موارد تخلف را تذکر و مورد رسیدگی قرار دهند.

وی گفت: مبارزه با کرونا نیازمند عزم جدی همه مردم و تبعیت شهروندان از طرح‌ها و برنامه های ستاد مدیریت و مقابله با کرونا از جمله فاصله گذاری اجتماعی و همکاری و توجه به هشدارهای مدافعان سلامت، تا قطع زنجیره شیوع و ابتلا بستگی دارد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز