خبرگزاری کار ایران

رئیس بیمارستان میبد عنوان کرد:

تامین 80 درصد هزینه‌های بیمارستان میبد از سوی خیرین و مردم

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۲۴۴

رئیس بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد گفت: 80 درصد هزینه‌های بیمارستان هم از سوی خیرین و مردمی تأمین‌ شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از میبد، محمدهادی فرحزادی با اشاره به فعالیت نقاهتگاه صالحین در این شهرستان اظهار داشت: برای تأمین نیروی این نقاهتگاه برای داوطلبین فراخوان دادیم که قریب 110 نفر از نیروهای بسیج، هلال‌احمر، بسیج جامعه پزشکی، بسیج طلاب و بسیج خواهران و آحاد مردم اعلام آمادگی کردند.

وی با بیان اینکه همه هزینه‌های نقاهتگاه از محل کمک های مردمی تامین می شود ادامه داد: از این تعداد پس از مصاحبه‌های لازم 70 نفر در نقاهتگاه در شیفت‌ها و رده‌های پرستار، کمک پرستار، نیروی‌های خدماتی و آبدارچی و انتظامات پذیرش شدند.

رئیس بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد با اشاره تأمین امکانات و تجهیزات و هزینه‌های نقاهتگاه و بیمارستان گفت: خوشبختانه خیران و مردم شهرستان همیاری و همراهی خوبی در تامین هزینه‌ها دارند و از این نظر مشکلی نیست به طوریکه تمامی هزینه های این نقاهتگاه از سوی مردم تامین شده است.

وی با قدردانی از مردم و به‌ویژه خیرین عنوان کرد: درباره تأمین وسایل روزمره حفاظتی و تجهیزات دچار مشکل بودیم که با واریزی‌های نقدی مردم به‌حساب موسسه خیریه بیمارستان این نیازها برطرف شد.

فرحزادی بیان داشت: همچنین یکسری از خیرین هم مبالغی را به‌صورت قرضی در اختیار بیمارستان گذاشتند تا در شرایط فعلی هزینه و بعداً به آنها برگردانده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز