خبرگزاری کار ایران

امروز اجرا شد؛

رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک و پاکسازی در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۲۹۵

رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی و درمان شهدای مدافع سلامت توسط قرارگاه منطقه ای نجف اشرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در کرمانشاه اجرا شد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، اجرای رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی و درمان شهدای مدافع سلامت در کرمانشاه،  با بکار گیری ۷ یگان ، ۳۵ ناحیه مقاومت و بیش از ۱۳۰ دستگاه خودرو و تجهیزات تخصصی ، صد‌ها نفر از کارکنان رده‌های نیروی زمینی و سپاه‌های استانی و هزاران نفر از بسیجیان اجرا  می شود

سردار عظیمی فرمانده قرارگاه نجف اشرف در این رزمایش که با هدف ضد عفونی و رفع آلودگی معابر سطح شهر به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اجرا شد، اشاره کرد وگفت: عملیات پاکسازی و رفع آلودگی در شهرستانهای سنقر و کلیایی و کنگاور در استان کرمانشاه و همچنین شهرستانهای نهاوند و اسدآباد در استان همدان انجام شده است و تا زمانی که نیاز باشد عملیات ضدعفونی کردن شهرها ادامه خواهد یافت.

 هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه نیز اظهار داشت: سپاه پاسداران یک نیروی بسیار توانمند، انقلابی و برخواسته از جامعه است و در تمامی عرصه‌ها در کنار مردم حضور داشته است.

وی افزود: سپاه پاسداران در ایام زلزله و سیل به شکل گسترده و با بسیج تمامی امکانات به یاری مردم آسیب دیده شتافت و امروز هم که این بحران کرونا اتفاق افتاده باز فداکارانه در کنار مردم ایستاده است و برای حفظ سلامت مردم تلاش می‌کند.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی و درمان یک کار بزرگ در راستای مقابله با ویروس کرونا است که توسط قرارگاه نجف سپاه پاسداران انجام می شود و جای تقدیر بسیار دارد.

نماینده عالی دولت در استان خاطرنشان کرد: مردم در این ایام با دیدن تلاش‌ها و از خودگذشتگی‌های نیروهای سپاه پاسداران، کاملا امیدوار به مهار هرچه سریعتر این بحران شده‌اند و با اطمینان خاطر و آرامش و انگیزه بیشتر در خانه‌ها می‌مانند.

بازوند اظهار داشت: بهترین اقدام برای کنترل این بحران ماندن در خانه‌ها است. خواهش می کنیم مردم همچنان در خانه ها بمانند و به مهار این بحران کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز