خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور کرمانشاه عنوان کرد:

جریمه‌های سنگین در انتظار خودروهای غیربومی کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۲۸۷

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از توقیف یک ماهه و اعمال جریمه ۵ میلیون ریالی برای خودروهای غیربومی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فضل الله شیری اظهار داشت: توقیف و جریمه درنظر گرفته شده در راستای اجرای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا اعمال و از امروز جمعه ۸ فروردین اعمال می‌شود.

وی افزود: با توجه به لازم الاجرا بودن مصوبات این ستاد، پلیس راهور با هرگونه تردد خودروهای غیر بومی برخورد و جرایم درنظرگرفته را برای آنها اعمال می‌کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: همچنین بر اساس مصوبه استانی ستاد مقابله با کرونا، تمامی تفرجگاه‌ها، پارک‌ها، مراکز تفریحی و … در سطح شهرهای کرمانشاه تعطیل و با هرگونه پارک خودرو و توقف وسایل نقلیه در ورودی و یا حاشیه اماکن یاد شده برخورد می‌شود.

این مقام انتظامی عنوان کرد: نظارت و کنترل‌ها با حضور تمامی واحدهای انتظامی و راهور و مراکز پایش تصویری تشدید و دستورها و محدودیت‌های ابلاغ شده با جدیت چه در خصوص خودروهای غیربومی و چه خودروهای بومی اعمال می‌شود.

وی همچنین نحوه شناسایی افراد بومی را احراز هویت آنها از طریق شماره پلاک، کارت ملی و بیمه‌نامه خودرو عنوان کرد.

سرهنگ شیری در پایان از عموم شهروندان خواست تا ضمن پرهیز از ترددهای غیرضروری و ماندن در منزل، به قطع زنجیره شیوع کرونا کمک کرده و مسئولان را برای مقابله با این بیماری یاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز