خبرگزاری کار ایران

ضرورت توجه بیشتر به وضعیت روستاهای قزوین در برابر کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۹۶۳

معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: برخی از مناطق روستایی استان قزوین در خطر ابتلا به کرونا قرار دارند که باید مورد توجه بیشتری قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی فرخزاد در کمیته سالم سازی محیط استان  اظهار کرد: اقداماتی که تاکنون در راستای مقابله با کرونا نیاز بوده انجام شده است و بر اساس دستور العمل جدید که از وزارت بهداشت ابلاغ شده استراتژی‌ها تغییر کرده و قرار است با هدفمندی و ساماندهی سالم سازی محیط انجام شود.

 معاون عمرانی استاندار با اشاره به اینکه به روستاها کمترین توجه شده است، افزود: برخی روستاها در کانون آسیب پذیری قرار دارند که باید مورد توجه قرار گیرند.

فرخزاد گفت: با بررسی روش‌های انجام شده باید اشکالات اصلاح شده و اولویت‌ها مشخص شود.

وی بیان کرد: اولویت‌ها برای سالم سازی محیط و نقاط آسیب پذیر را علوم پزشکی و بهداشت محیط اعلام خواهد کرد.

این مسئول ادامه داد: به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ابلاغ شود از نظر مالی برای تأمین مواد اولیه و هزینه‌های لازم برای ضد عفونی کردن محیط کمک کنند.

 معاون عمرانی استاندار در خصوص تولید روزانه ۱۰ هزار لیتر آب ژاول توسط نیروگاه شهید رجایی نیز، بیان کرد: باید درصد استفاده درست آن، مشخص شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز