خبرگزاری کار ایران

گزارش میدانی خبرنگار ایلنا از قزوین؛

کنترل و غربالگری ورودی‌های آبیک، بوئین زهرا و آوج / افراد مشکوک به مراکز درمانی منتقل می‌شوند +فیلم

asdasd
کد خبر : ۸۸۸۶۰۳

گزارشگر ایلنا در ورودی شهرستان های آبیک، بوئین‌زهرا و آوج با مسئولان این شهرستان‌ها در خصوص چگونگی کنترل و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا گفتگو کرد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، نصرت اله علیرضایی فرماندار شهرستان آوج گفت: به طور میانگین روزانه 150 خودرو از ورودی شهرستان آوج عبور می‌کنند که تمامی آنها غربالگری می شوند و این امر  10 روز است که در این شهرستان آغاز شده و اقداماتی از جمله مسدود کردن راه‌های فرعی خاکی، شستشو و ضدعفونی روستاها در دو دوره، تعطیلی اصناف، آبگرم و مراکز گردشگری این شهرستان در خصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا صورت گرفته است.

شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک با اشاره به اینکه محور شهرستان آبیک همواره پرترافیک و پرتردد است، اظهار داشت: مبادی ورودی این شهرستان قاطعانه و با جدیت بیشتر کنترل می‌شود و چون شهرستان آبیک به استان البرز که یکی از کانون های آلوده به کرونا در کشور محسوب می شود، نزدیک است از تردد پلاک استان های آلوده خودداری می‌شود و افراد مشکوک سریعا به مراکز درمانی انتقال می یابند.

حسن خاکباز رئیس هلال احمر شهرستان بوئین زهرا بیان کرد: با توجه به مصوبه شورای تامین استان از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا در شهرستان بوئین زهرا با همکاری نیروی انتظامی و پلیس راهور ایستگاه پایش، کنترل و غربالگری در جنوبی ترین نقطه استان قزوین محور ساوه به بوئین زهرا گردنه هجیب صورت گرفت و خودروهای با پلاک استان های آلوده بازگردانده می شوند.  

به گفته محمدرضا رحیمی رئیس هلال احمر شهرستان آبیک، خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی می تواند در کمترین زمان ویروس کرونا را از بین ببرد و وضعیت کشور به حالت عادی خود بازگردد.

گزارشگر: سید مصطفی جعفری

تصویربردار: علیرضا نصری

تدوینگر: امید احمدی

حجم ویدیو: ۲۷.۷۶M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۹:۲۰ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز