خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری شهرستان البرز مطرح کرد:

نظارت بر محصولات واحدهای تولید مواد بهداشتی در البرز

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۸۶۲

شرکت‌های تولیدی مواد بهداشتی فعال موجود در شهرستان البرز تحت نظارت دقیق و بازرسی‌های مستمر گروه بازرسی فرمانداری، صنعت و معدن و شبکه بهداشت قرار می‌گیرند و با تخلفات احتمالی برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد نصیری در جلسه هماهنگی و نظارت بر تولید و توزیع اقلام مورد نیاز پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: برخی تولید کنندگان مواد ضدعفونی‌کننده با دور زدن قانون و سوء استفاده از فضای موجود، علیرغم مساعدت‌های دولت کارشکنی کرده و به بهانه‌های مختلف سعی در رفع مسئولیت از خود دارند. 

سرپرست فرمانداری البرز با اشاره به اینکه کمبودهای موجود در بازار به دلیل توزیع نادرست و نظارت ناکافی است، بیان کرد: شرکت‌های فعال موجود در شهرستان البرز طی روزهای آینده تحت نظارت دقیق و بازرسی‌های مستمر گروه بازرسی فرمانداری، صنعت و معدن، شبکه بهداشت، سپاه و بسیج و دادسرا قرار می‌گیرند و با تخلفات احتمالی برخورد لازم به عمل خواهد آمد . 

نصیری تاکید کرد: با ایجاد شبکه تولید و توزیع مناسب و نظارت دقیق بسیاری از مشکلات موجود رفع و دغدغه‌ها مرتفع می‌شود.

وی افزود: پیش از این معاون سیاسی استاندار قزوین با ارسال بخشنامه تاکید کرده بودند با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلات پایان سال، لازم است واحدهای تولیدی ارزاق عمومی و مواد شوینده و ضد عفونی کننده استان بدون وقفه حتی ایام تعطیل به جز اول فروردین ماه برای افزایش تولید و کنترل نرخ‌های مصوب اقدام کنند و این مساله باید مورد توجه تمامی واحدهای تولیدی و توزیعی استان قرار گیرد.

این مسئول گفت: عبور از بحران کرونا به عزم جمعی، همدلی و مشارکت و حضور فعالانه مردم در مدیریت این بحران نیاز دارد که سهم مردم در این زمینه ماندن در خانه و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز