خبرگزاری کار ایران

تاکید معاون استاندار برای افزایش تولید مایجتاج عمومی مردم قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۸۳۱

معاون سیاسی استاندار گفت: به دلیل گسترش شیوع ویروس کرونا و تعطیلات نوروزی ضروری است واحد‌های تولیدی ارزاق عمومی بدون وقفه برای افزایش تولید و کنترل نرخ‌های مصوب اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلات پایان سال، لازم است واحد‌های تولیدی ارزاق عمومی و مواد شوینده و ضد عفونی کننده استان بدون وقفه حتی ایام تعطیل به جز اول فروردین ماه برای افزایش تولید و کنترل نرخ‌های مصوب اقدام کنند.

 معاون سیاسی استاندار افزود: همه شبکه‌های حمل و نقل منطقه‌ای و کشوری نیز مکلفند نهایت همکاری را در نقل و انتقال کالا‌های مورد نیاز مردم برعهده بگیرند و واحد‌های نظارتی استانی هم موظف به نظارت دقیق در این زمینه خواهند بود.

حبیبی ادامه داد: شبکه‌های عرضه باید بدون وقفه برای توزیع مایحتاج ضروری جامعه اقدام کنند تا مردم در سطح بازار هیچ کمبودی را نسبت به کالا‌های ضروری و مورد نیاز اساسی خود احساس نکنند.

وی با بیان اینکه تاکنون اقدامات خوبی برای مبارزه با ویروس کرونا در استان انجام شده ، گفت: مبارزه کامل با این بیماری، زمانی محقق می‌شود که مردم با پایبندی به شعار در خانه می‌مانیم به دستگاه‌های امدادی و خدماتی کمک کرده و به قطع زنجیره انتقال آن کمک کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز