خبرگزاری کار ایران

هاشمی زاده خبر داد:

دستگیری فروشنده الکل سمی در اردستان/ مردم مراقب افراد سودجو باشند

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۴۰۲

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت: فردی که الکل‌های سمی را به نام ماده ضدعفونی کننده در بین مردم به فروش می‌رساند، دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامرضا هاشمی‌زاده اظهار کرد: ماموران کلانتری مرکز فرماندهی انتظامی شرستان اردستان با اشرافیت اطلاعاتی خود دریافتند راننده یک دستگاه خودروی نیسان یخچال‌دار با حضور در یکی از شهرک‌ها اقدام به فروش مواد ضدعفونی کننده غیربهداشتی و غیرمجاز می‌کند.

وی افزود: بلافاصله ماموران با همراه نمایندگان اداره صنعت، معدن و تجارت، اداره بهداشت و اداره تعزیرات حکومتی در محل حاضر شده و فرد مذکور را در حال فروش مواد ضدعفونی دستگیر کردند.

سرهنگ هاشمی زاده با اشاره به کشف 60 لیتر الکل متانول در بازرسی از خودروی مذکور تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه این الکل‌ها نه تنها ماده ضدعفونی کننده نیستند بلکه به شدت سمی بوده و از طریق جذب پوستی یا استنشاق بخارهای ناشی از آن موجب مسمومیت شدید در حد کوری و مرگ افراد می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی اردستان از دستگیر و تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و گفت: متاسفانه عده‌ای برای کسب منافع خود با سؤ استفاده از عدم آگاهی مردم در خصوص مواد ضدعفونی، الکل‌های متانول را به جای این‌گونه مواد به مردم به فروش می‌رسانند که از عموم مردم می‌خواهیم ضمن حفظ هوشیاری خود این‌گونه موارد را از طریق شماره تلفن 110 به اطلاع پلیس برسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز