خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد البرز خبر داد:

افتخار آفرینی البرزی‌ها با کمک ۲۵۰ میلیارد ریالی در جشن نیکوکاری / رشد ۱۵۰ درصدی نسبت به ۹۷

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۱۸۸

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان البرز گفت: مردم نیکوکار استان از طریق دفاتر کمیته و مراکز نیکوکاری در آستانه سال نو با کمک ۲۵۰ میلیارد ریالی در جشن نیکوکاری رشد ۱۵۰ درصدی را رقم زدند.

به گزارش ایلنا، محمد محمدی فرد با اشاره به اینکه مردم البرز امسال با شعار "عید را به خانه‌هایشان ببریم" در جشن نیکوکاری شرکت کردند، گفت: جشن نیکوکاری، همه ساله باهدف کمک به مددجویان کمیته امداد امام (ره) و آحاد نیازمندان جامعه برگزار می‌شود و امسال نیز البرزی‌ها از طریق ۱۲۰ پایگاه در استان البرز یاری رسان خانوارهای محروم بودند.

وی با اشاره به اینکه امسال به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، پایگاه‌های شهری دایر نشد و فقط دفاتر امداد و مراکز نیکوکاری پذیرای خیران بودند افزود: برای پرداخت صدقه و شرکت در جشن نیکوکاری شماره تلفن ثابت ۳۵۵۷ واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ و شماره‌گیری # ۰۲۶*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه به مردم نیکوکار البرز معرفی شده است. 

محمدی فرد با بیان اینکه میزان کمک مردم در جشن نیکوکاری سال گذشته ۱۰۰ میلیارد ریال بود گفت: مردم نیکوکار استان البرز از طریق دفاتر کمیته امداد امام (ره) و مرکز نیکوکاری در آستانه سال نو با کمک ۲۵۰ میلیارد ریالی در جشن نیکوکاری رشد ۱۵۰ درصدی را رقم زدند.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز با اشاره به سهم چشمگیر و ستودنی خیّران و امدادگران مراکز نیکوکاری با ثبت کمک ۱۶۰ میلیارد ریالی در جشن نیکوکاری امسال یادآور شد: مراکز نیکوکاری، پایگاه‌های مردمی توسعه خیر و احسان در تعامل و هم‌افزایی با کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز