خبرگزاری کار ایران

عاقلتر به ایلنا خبر داد:

دستور قرنطینه خانگی در یکی از روستاهای خراسان رضوی صادر شد

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۱۶۱

مدیرشبکه بهداشت و درمان بردسکن گفت: در پی آمار مبتلایان به ویروس کرونا در یکی از روستاهای بردسکن دستور قرنطینه خانگی در این روستا صادر شد.

دکتر مهدی عاقلتر درگفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در بردسکن 27 مورد در بخش ویژه کرونا بستری که از این تعداد 15 نفر پس از دوره درمان نهایی مرخص شده اند و درحال حاضر 12 نفر دیگر بستری می باشند که تست 7 نفر آنها مثبت اعلام شده است.

وی اظهار داشت: خوشبختانه تاکنون هیچ مورد فوتی در شهرستان بردسکن نداشته ایم ولی آمار مبتلایان به این ویروس روز به روز رو به افزایش است.

وی گفت: علاوه برشهر بردسکن یکی از مراکز بخش های شهرستان 2 مورد بیمار کرونایی با تست مثبت داریم و در یکی از روستاهای شهرستان نیز 3 مورد تست مثبت اعلام شده است.

مدیرشبکه بهداشت و درمان بردسکن بیان کرد: در مرکز این بخش دستورات بهداشتی ابلاغ شده است و از مردم خواسته شده است مسائل بهداشتی را رعایت کنند و از خانه بیرون نیایند. 

عاقلتر افزود: در روستای مورد نظر نیز دستور قرنطینه خانگی صادر شده است و مردم نباید از خانه خود بیرون بیایند درغیر این صورت افراد دیگر روستا مبتلا به این ویروس خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز