خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین:

ناوگان تاکسیرانی قزوین روزانه ضدعفونی می شود

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۲۴۸

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از ضدعفونی و میکروب زدایی تاکسی‌های ناوگان تاکسیرانی توسط یک تیم ثابت و دو تیم سیار به طور روزانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، اسماعیل عرشیان با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی تاکسیرانان و شهروندان، دو تیم سیار و یک تیم ثابت به طور روزانه تاکسی‌های خطی و گردشی را ضدعفونی و میکروب زدایی می‌کنند.

 مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین افزود: تیم ثابت سازمان تاکسیرانی در محوطه تعمیرگاه سابق اتوبوسرانی واقع در چهارراه ولیعصر مستقر است و به طور میانگین روزانه 80 دستگاه تاکسی را در این مکان مورد ضدعفونی و میکروب زدایی قرار می دهد.

عرشیان تصریح کرد: دو تیم سیار سازمان تاکسیرانی نیز با سرکشی به خطوط و ایستگاه های تاکسی، روزانه در حدود 50 دستگاه تاکسی را ضدعفونی و میکروب زدایی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: تیم های سیار سازمان تاکسیرانی مجهز به یک دستگاه دماسنج لیزری می باشند و علاوه بر ضدعفونی و میکروب زدایی تاکسی ها، میزان دمای بدن تاکسیرانان را نیز کنترل می نمایند.

این مسئول در پایان یادآور شد: امید است با اقدامات اینچنینی‌گامی در جهت سلامتی تاکسیرانان و شهروندان برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز