خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار یزد :

فعالیت بانک ها در یزد از امروز غیرحضوری است

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۶۳۸

معاون استاندار یزد از غیرحضوری شدن تمام فعالیت های‌ مهم شبکه بانکی استان اعم از دولتی و خصوصی از امروز تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، احمد ترحمی با اشاره به تصمیم ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در یزد در خصوص فعالیت بانک ها اظهار داشت: با توجه به تاکید بانک مرکزی مبنی بر انجام بانکداری غیر حضوری به منظور کنترل و کاهش کرونا، تمام فعالیت‌های مهم شبکه بانکی استان اعم از بانک‌های دولتی و خصوصی تنها به صورت غیر حضوری انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: شورای هماهنگی بانک‌ها نیز در این خصوص با به حداقل رساندن و محدود کردن تعداد شعب دایر در سطح استان برای انجام‌ امور خیلی ضروری، اطلاع رسانی لازم را انجام می ­دهد.

معاون استاندار یزد با بیان اینکه تدابیری اندیشیده شده تا فعالیت های بانکی اصناف، کسبه، کارآفرینان و ... به درستی و به موقع انجام شود اضافه کرد: همچنین مقرر شد شورای هماهنگی بانک‌های استان با اطلاع رسانی به شبکه بانکی کشور در خصوص نحوه فعالیت بانک‌های استان تا پایان سال جاری، لزوم همکاری و مساعدت حداکثری با اصناف، کسبه، کارآفرینان و کلیه کسانی که از شرایط فعلی شیوع ویروس کرونا در استان متضرر شده اند را بطور جدی مدنظر قرار دهند.

به گزارش ایلنا، فعالیت شعب بانکهای استان یزد بصورت شعب کشیک از امروز تا اطلاع ثانوی در شعب مرکزی و شهرستان ها با حداقل کار و یکروز در میان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز