خبرگزاری کار ایران

نوروزی خبرداد:

کشف پنج هزار و 328 بطری مواد ضدعفونی کننده در تبریز

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۳۴۵

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از کشف سه و نیم میلیارد ریالی کالای احتکار شده از یک باب انبار در حومه تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ،سرهنگ فرهنگ نوروزی در این خصوص، با اشاره به مبارزه جدی با سودجویان و اخلالگران اقتصادی، اظهارکرد: ماموران کلانتری 24 "سردرود" تبریز با اشرافیت اطلاعاتی از دپو و احتکار انبار مواد ضد عفونی در یک باب انبار مطلع شده و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی و حضور نماینده تعزیرات حکومتی از انبارهای مورد نظر بازرسی کرده و پنج هزار و 328 بطری مواد ضدعفونی کننده کشف کردند.

وی تشریح کرد: طبق اعلام کارشناسان، ارزش ریالی اقلام کشف شده 3 و نیم میلیارد اعلام شده و در این راستا دو نفر متهم دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ نوروزی خاطرنشان کرد: در عملیات دیگر ماموران کلانتری 14 تبریز نیز یک هزار و 539 اسپری و ژل ضدعفونی کننده کشف کردند.

وی از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز