خبرگزاری کار ایران

فرماندار تایباد به ایلنا خبر داد:

وضعیت سفید در تایباد / هنوز مورد مثبتی در منطقه گزارش نشده است

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۸۰۳

فرماندار تایباد در خصوص وضعیت کنونی این شهرستان گفت: تا این لحظه مورد مثبتی از ویروس کرونا در این منطقه اعلام نشده اما بدان معنا نیست که مردم هشدارهای پزشکی را جدی نگیرند.

محسن سیاح در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این شهرستان بلافاصله با همکاری شبکه بهداشت و درمان یک بخش با ظرفیت ۲۸ تخت برای بستری بیماران دارای علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان شهر تایباد در نظر گرفته شد.

وی بیان کرد: همچنین تمهیداتی مانند ضدعفونی سطح معابر، اماکن عمومی، پارک‌ها، بانک‌ها، ادارات و ... با همکاری شهرداری و نهادهای اجرایی مربوطه در راستای پیشگیری از شیوع این ویروس انجام شده است.

نماینده عالی دولت در این شهرستان مطرح کرد: برای حفظ سلامت عمومی نمازهای جمعه و جماعت در مساجد تعطیل شد، همچنین با انتشار اطلاعیه‌هایی مبنی بر عدم حضور مردم به بیرون از منازل غیر از موارد ضروری و تعطیلی جمعه بازار از دیگر اقداماتی است که در این شهرستان انجام شده است.

سیاح تصریح کرد: با هدف شناسایی مبتلایان به ویروس کرونا یکی از مجهزترین دوربین‌های حرارتی در مرز دوغارون و سالن مسافری آن نصب شده است و روزانه بیش از هزار و ۵۰۰ نفر از اتباع کشور افغانستان که از سمت این معبر رسمی وارد کشور ایران می‌شوند تب سنجی اولیه انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به کمبود ماسک و نیاز مردم با تایید شبکه بهداشت و درمان اماکنی در شهرستان شناسایی و پس از مراحل ضدعفونی و استریل شدن دوخت ماسک انجام خواهد شد، همچنین با پیگیری‌های انجام شده طی چند روز آینده مشکل محلول و ژل ضدعفونی برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز