خبرگزاری کار ایران

شهردار کاخک خبر داد:

شهر زیارتی کاخک گناباد برای هشتمین مرحله ضد عفونی شد

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۲۳۱

شهردار شهر کاخک گناباد گفت: حدود هفت میلیون تومان برای ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی شهر کاخک و مقابله با شیوع ویروس کرونا در طول یک هفته اخیر هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گناباد، علی افتخاری نسب در این خصوص گفت: شهر کاخک گناباد به دلیل موقعیت زیارتی و گردشگری از جمله شهرهایی است که همه ساله در تعطیلات نوروز و تابستان پذیرای مسافران و گردشگران از سراسر کشور است.

وی ادامه داد: پس از شیوع ویروس کرونا در ایران و به دلیل رعایت نکات بهداشتی و موارد ایمنی شهرداری شهر کاخک با همکاری نیروهای بسیج مردمی با استفاده از مواد ضد عفونی وایتکس و کولور معابر و مکان‌های عمومی، سرویس‌های بهداشتی، مکان‌های برداشت آب ، مبلمان شهری و... را در چند مرحله ضد عفونی و گندزدایی کردند که هفتمین مرحله ضد عفونی هم انجام شده و تا پایان خطر شیوع این ویروس ادامه خواهد داشت .

افتخاری نسب تصریح کرد: اکثر جمعیت شهر کاخک سالمند هستند و از آنجائی‌که این شهر پذیرای مسافران بوده و همچنین اکثر همشهریان کاخکی که در تهران و مشهد و شهرهای بزرگ زندگی میکنند در این شهر خانه مسکونی دارند و تعطیلات را در زادگاه خود میگذرانند ما تاکید کردیم اگر مسافری به شهر کاخک مراجعه کرد در جهت حفظ سلامت خود و همشهریان در خانه ها بمانند‌‌ و کمتر در اماکن عمومی تجمع کنند.

شهردار کاخک گفت: تاکید شهرداری برای عدم مسافرت به شهر کاخک نبوده و بلکه هدف ما تا زمان رفع خطر ویروس کرونا جلوگیری از مسافرت‌های غیر ضروری و رفت و آمدهای بیش از اندازه است .

وی در پایان ضمن تاکید بر رعایت نکات بهداشتی اهالی و مسافران از هموطنان خواست با همکاری و همدلی مردم و خیرین و توکل بر خداوند این بیماری را هم پشت سر خواهیم گذاشت و امید است که رعایت نکات بهداشتی  را مردم  بیش از همیشه جدی بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز