خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خبر داد:

شناسایی و کشف انبار احتکار تجهیزات پزشکی در بندر عباس

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۹۸۹

فرمانده انتظامی استان از کشف یک انبار احتکار اقلام بهداشتی و کشف بیش از 12 هزار ماسک و گان یک بار مصرف پرستاری در بندرعباس خبرداد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در ادامه طرح تشدید مبارزه با احتکار لوازم بهداشتی روز گذشته با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی انبار دپو و احتکار اقلام بهداشتی را در یکی از محلات بندرعباس کشف کردند.

وی افزود : مأموران با تشکیل اکیپی مشترک با حضور نمایندگان بهداری، دستگاه قضایی و پلیس نظارت بر اماکن عمومی به محل اعزام و در بازرسی از یک انبار متعلق به فردی به نام " وحید " تعداد 7 هزار و 400 عدد انواع ماسک و تعداد ۵ هزار عدد گان یکبار مصرف پرستاری کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش این محوله بهداشتی احتکارشده را بنا به نظر کارشناسان یک میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد: با توجه به وضعیت خطر ناک موجود در کشور و استان و نیاز مبرم و شدید عموم مردم به اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده نظیر ماسک ، الکل های صنعتی و دیگر اقلام شوینده ، نیروی انتظامی با جدیت و اقتدار با محتکران برخورد و افراد سود جو و فرصت طلب را به مراجع قضایی معرفی می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز