خبرگزاری کار ایران

شریفی مطرح کرد:

برخی از مدیرانِ دستگاه های اجرایی در «زمینِ کرونا» بازی می کنند

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۲۵۹

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان در حاشیه بازدید از سطح شهرستان‌های سمنان و مهدیشهر گفت : متاسفانه برخی از مدیرانِ دستگاه های اجرایی، در «زمینِ کرونا» بازی می کنند.

به گزارش ایلنا،  قاسم شریفی مسئول کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مقابله با کرونای استان سمنان، در حاشیه این بازدید، فعالیت های برخی از دستگاه های اجرایی را ناکافی دانست و گفت: همه ما ، در دستگاهِ تنفسی و ریه های‌مان، بخش هایی داریم که به دلایل متعددی، اکسیژن ِ کافی، به آنها نمی رسد و عملا آن بخش از ریه، "خاموش" و "غیرفعال" است. ویروسِ عاملِ بیماری کرونا، از طریق همین قسمت های خاموش ریه، عفونت‌های تنفسی و ریوی را ایجاد می‌کند.

ایشان فعال کردنِ بخش های خاموشِ ادارات را ، یکی از راه های ِ مقابله و پیشگیری با کرونا دانست و تأکید کرد: اگر غیرفعال باشیم و خاموش، قطعا در زمینِ کرونا ، بازی می کنیم.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری با قدرشناسی از فرماندار مهدیشهر و مدیرکل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، پیگیری ِ مجدّانه و در صحنه بودنِ مدیران را یکی از اصلی ترین عوامل توفیق در مسیر مقابله دانسته و تاکید کردند: باید جلسات کمیته ها و ستادها را کم کنیم و میدانی و موردی موضوعات را بررسی و پایش کنیم و با توجه به شرایط هر یک از موارد، تصمیم اجرایی ِلازم را در صحنه اتخاذ کنیم.

وی از مسئولان کمیته های ذیلِ ستادِ استانی تقاضا کرد با انسجام و هماهنگیِ بیشتر، فعالیت های خود را در سطوح ِ اجرایی پیگیری کنند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز