خبرگزاری کار ایران

استاندار قم در گفت وگو با ایلنا:

لغو تعطیلی شنبه برای همه کشور بود/ تصمیمات مدیریت بحران بلند مدت نیست بلکه لحظه‌ای است/ روند بیماری کرونا در قم همچنان رو به صعود است

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۱۷۹

استاندار قم با بیان این که لغو شدن تعطیلی شنبه مختص به قم نبود بلکه برای همه کشور بود، گفت: تصمیمات مدیریت بحران بلند مدت نیست، بلکه تصمیماتی اقتضایی و لحظه‌ای است.

دکتر بهرام سرمست در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در قم، در خصوص انتقادهای صورت گرفته از مدیریت بحران استان قم در خصوص لغو تعطیلی روز شنبه ۱۷ اسفندماه، آن هم درست چند ساعت پس از اعلام تعطیلی آن، اظهار داشت: لغو شدن تعطیلی شنبه مختص به قم نبود بلکه برای همه کشور بود.

وی افزود: تصمیمات مدیریت بحران، تصمیمات بلند مدت نیست، بلکه تصمیماتی اقتضایی و تصمیماتی لحظه ای است و این هم امری طبیعی است.

استاندار قم در مورد آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان قم هم به ایلنا گفت: روند بیماری کرونا در استان قم رو به صعود است و البته روند ترخیص از بیمارستان ها هم رو به صعود شده است.

وی اضافه کرد: ما هم بعنوان مسئولان استان، برای جذب امکانات بیشتر برای مقابله با ویروس کرونا تلاش می کنیم و به صورت کلی تلاش ها برای مقابله با کرونا ویروس به صورت 24 ساعته ادامه دارد.

دکتر سرمست خاطرنشان کرد: به نظر بنده باید اطلاع رسانی بیشتری در مورد وضعیت بیماری کرونا در قم صورت گیرد تا مردم بیشتر در خانه بمانند و کمتر در محیط شهر و محیط های عمومی حاضر شوند چرا که به نظر می رسد هنوز بحث کرونا از نظر افکار عمومی، جدی گرفته  نشده است.

استاندار قم در پاسخ به سؤال دیگر ایلنا در خصوص درخواست برخی از خبرنگاران قم برای برگزاری نشست خبری فوق العاده در خصوص بحث کرونا ویروس، گفت: نشست خبری هم می گذاریم چرا که معتقدیم دنیا دنیای رسانه است و مانعی برای این کار نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز