خبرگزاری کار ایران

جهت پیشگیری از شیوع کرونا؛

زنگ نیکوکاری درخانه‌ها جایگزین زنگ نیکوکاری در مدارس شد

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۳۶۸

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: باتوجه به آغازین روز از هفته نیکوکاری و شیوع بیماری کرونا، رنگ نیکوکاری در خانه ها جایگزین زنگ نیکوکاری درمدارس شد و این موضوع مانع کمک های مردم نیک اندیش به نیازمندان درآستانه نوروز نمی‌شود.

به گزارش ایلنا، محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان در نشست خبری که به صورت مجازی با خبرنگاران برگزار شد، افزود: مردم استان سمنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به صورت غیر حضوری و  از طریق تلفن همراه با شماره گیری آنی #*۱*۸۸۷۷* و سپس وارد کردن کد ۰۲۳ نیز کمک‌های خود به نیازمندان را در آستانه سال نو پرداخت کنند.

وی  یادآور شد: مردم این خطه از ایران اسلامی وجوه نقدی را به شماره‌ حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و یا شماره کارت ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ نزد بانک صادرات پرداخت کنند.

محسن مسعودیان راد با اشاره به اینکه کد دستوری # ۰۲۳*۸۸۷۷* برای دریافت کمک های مردمی به نیازمندان استان سمنان تعریف و فعال شده است، تصریح کرد: مردم نیک اندیش استان سمنان از طریق  این کد دستوری  که براساس نیت خود، می خواهند کمک خود را به نیازمندان شهر و منطقه خاصی اهداء کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کنونی قطعا با همکاری و مشارکت مردم استان می‌توانیم نقش موثری در شادکردن دل نیازمندان در روز‌های پایانی سال و آغاز سال داشته باشیم و شعار عید را به خانه هایشان ببریم را محقق کنیم.

ثبت دو هزار درخواست الکترونیکی از سوی مددجویان

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با توجه به پشیگری از شیوع کرونا خاطرنشان کرد: بسیاری از مددجویان به دلیل درخواست‌های حمایتی و کمک‌های موردی که دارند به شعبات کمیته‌های امداد در سراسر استان مراجعه می‌کنند که این امر در شرایط کنونی ضروری نیست و مددجویان کمیته امداد می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی e.emdad.ir و درج کد ملی و شماره شناسنامه، وارد سامانه شده و اقدام به ثبت و ارسال درخواست کنند.

وی تصریح کرد:  در همین راستا تا کنون دو هزار درخواست الکترونکی در استان سمنان ثبت شده است.

 آغاز توزیع پک های بهداشتی درکنار سبد معیشتی نورزوی

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان از اختصاص  اعتبار، تهیه و توزیع پک های بهداشتی مقابله با کرونا ویروس خبر داد و گفت: این پک ها در حال توزیع بین خانوار ها است و هر خانوار علاوه بر پک بهداشتی سبد حمایتی نوروز ی در یافت می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز