خبرگزاری کار ایران

تشکیل ۵۷ پرونده برای فروشندگان متخلف در گیلان/بدون هیچ مماشاتی با سوداگران سلامتی مردم برخورد می شود

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۱۹۰

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به تشکیل ۵۷ مورد پرونده تخلف در بازرسی‌های اخیر گفت: در ایام نخستین انتشار ویروس کرونا در گیلان با ۷ مورد تخلف امتناع و اختفاء از عرضه در شهرستان‌های رشت، فومن، صومعه سرا و چند شهرستان دیگر برخورد شد و اقلام احتکار شده نیز در بین مردم توزیع شد.

به گزارش ایلنا از رشت، فرهاد دلق پوش، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از تشدید نظارت و بازرسی داروخانه ها، مراکز تجهیزات پزشکی و صنوف مرتبط خبر داد و گفت: بازرسان سازمان به صورت روزانه و مستمر بر عملکرد اماکن عرضه کننده ماسک، محصولات بهداشتی و ضدعفونی کننده نظارت دارند.

وی با اشاره به تشکیل ۵۷ مورد پرونده تخلف در بازرسی‌های اخیر افزود: در ایام نخستین انتشار ویروس کرونا در گیلان با ۷ مورد تخلف امتناع و اختفاء از عرضه در شهرستان‌های رشت، فومن، صومعه سرا و چند شهرستان دیگر برخورد شد و اقلام احتکار شده نیز در بین مردم توزیع شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان نظارت هدفمند با موضوع طرح نظارتی مقابله با ویروس کرونا را از اولویت‌های این سازمان دانست و تاکید کرد: در جریان بازرسی‌ها در ۱۰ روز اخیر ۳۱ پرونده گرانفروشی وعدم درج قیمت نیز برای واحد‌های آرایشی و بهداشتی، ابزار و یراق فروشی، تجهیزات پزشکی و داروخانه‌ها تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان با حضور نماینده دانشگاه علوم پزشکی ارسال و اعمال قانون شد.

دلق پوش ضمن هشدار به متخلفان تصریح کرد: در این شرایط بحرانی، اعضای هیئت رئیسه اتاق‌های اصناف ۱۶ شهرستان در گیلان و روسای اتحادیه‌های مرتبط با درک فضای کنونی؛ همکاری و نظارت لازم را بر بازار و صنوف مرتبط جهت رفاه حال شهروندان داشته باشند، چون در صورت مشاهده تخلف بدون هیچ مماشاتی با سوداگران سلامتی مردم، برخورد قانونی شدید می‌شود.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز