خبرگزاری کار ایران

نماینده مجلس قزوین در گفت و گو با ایلنا خبر داد ؛

تحویل بیمارستان خیریه رحیمیان شهرستان البرز به بخش دولتی / تجهیز کامل بیمارستان رحیمیان در آینده‌ای نزدیک

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۷۰۵

به گفته نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز بیمارستان خیریه رحیمیان شهرستان البرز از امروز به بخش دولتی تحویل داده شد و در روزهای آینده تعمیر و تجهیز این بیمارستان آغاز و آماده خدمت رسانی به شهروندان می شود.

سیده حمیده زرآبادی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اعلام این خبر گفت: عملیات تعمیر و تجهیز بیمارستان رحیمیان در روزهای آتی به مرحله اجرا درمی آید و همچنین از فردا بخش اورژانس استقرار می یابد و سایر بخش‌ها را هم پیگیر هستیم تا آماده خدمت رسانی شوند.

زرآبادی ادامه داد: تا چند روز آینده عملیات ساماندهی بیمارستان به پایان می رسد و این بیمارستان رسما فعالیت خود را آغاز می کند؛ اما راه اندازی همه بخش های بیمارستان در حال حاضر امکان پذیر نیست و نیازمند زمان بیشتری است.

وی بیان کرد: انتظار می رود تا پایان امسال برخی از بخش‌ها بتوانند آماده ارائه  خدمت به مراجعه کنندگان شوند ، اما بخش اورژانس در حال حاضر به سرعت آماده خدمات رسانی به مردم خواهد شد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس در خصوص پرداخت هزینه های درمانی بیمارستان رحیمیان گفت: خوشبختانه شهروندان شهرستان البرز بعد از این هزینه های درمانی را با تعرفه دولتی می پردازند؛ در حالی که در گذشته هزینه های این بیمارستان بالا بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز