خبرگزاری کار ایران

شهردار امیریه از شورای شهر خواستار شد؛

تخفیف اجاره بهای مستاجران شهرداری به دلیل شیوع کرونا در کشور

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۶۲۱

شهردار امیریه گفت : با توجه به شیوع ویروس کرونا و اخلال در کسب و کار مستاجران اماکن تجاری مرتبط به شهرداری با موافقت شورای شهر ، اجاره بهای مدت زمان شیوع ویروس کرونا به مستاجران تخفیف داده خواهد شد.

به گزارش ایلنا،محمد عوض آبادیان ضمن بیان اهم فعالیت‌هایی که شهرداری در این مدت انجام داده می‌توان به تشکیل ستاد پیشگیری ویروس کرونا در شهرداری اشاره کرد و افزود : ضد عفونی مستمر و روزانه اماکن عمومی، مسیرهای پرتردد شهر، جایگاه‌های سوخت و سرویس‌های بهداشتی سطح شهر از جمله اقدامات مبارزه و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است.

وی با توجه به اینکه سالن مدیریت بحران شهرداری برای استفاده در مواقع ضروری آماده است، اظهار داشت : آموزش خانه به خانه شهروندان بویژه همشهریانی که از شهرهای دیگر به امیریه آمده‌اند با تاکید بر ضرورت ماندن در منزل از دیگر برنامه‌های شهرداری امیریه است.

شهردار امیریه افزود : جلوگیری از ورود فروشندگان دوره گرد و سیار بویژه فروشندگان مواد غذایی و نصب بنرهای آموزشی در نقاط مختلف شهر را برای آموزش های لازم و عدم شیوع کرونا انجام دادیم.

محمد عوض آبادیان خاطر نشان کرد : با هماهنگی هیئت امنا، اماکن مذهبی، مساجد و تکایای شهر که به صورت تجمیعی نسبت به انجام فرائص دینی اقدام کردند تعطیل شدند.

 وی فاصله گرفتن حداقل یک متر از دیگران بخصوص افراد با علائم عفونت های تنفسی، شست و شوی مکرر و صحیح دست‌ها با آب و صابون و اجتناب از دست دادن و روبوسی می‌تواند به عدم ابتلا به این ویروس کمک  کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز