خبرگزاری کار ایران

تمهیدات کارگری در ادارات کار و هیئت‌های تشخیص کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۴۵۰

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه ضمن تأکید بر رعایت مسائل ایمنی و بهداشتی در محیط‌های کارگری در استان، تدابیر اتخاذ شده را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، حسن عزیزی (مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه) گفت: حضور و غیاب با اثر انگشت مقرری‌بگیران بیمه بیکاری از سوی مراکز کاریابی و ادارات کل متوقف شده و ۴ هزار و ۸۰۰ مقرری‌بگیر بیمه بیکاری در استان تا پایان فروردین سال ۹۹ نیازی به حضور در ادارات کل، ادارات شهرستانی و مراکز کاریابی به منظور ثبت حضور ندارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه ادامه داد: تمام نشست‌های مجامع تشکل‌های کارگری و کارفرمایی این استان تا ۲۰ فروردین ماه متوقف شده است و همچنین جلسات مراجع حل اختلاف در سال جاری به مدت ۱۰ روز لغو و در صورت استمرار اطلاع‌رسانی می‌شود.

 عزیزی در ادامه اظهار کرد: حضور کارگران در محیط‌های کاری منوط به تصمیم مدیران این واحدهاست و باید شرایط حفظ سلامت این قشر و رعایت فاصله و نداشتن حضورهای تجمعی رعایت شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه اضافه کرد: شرکت‌ها و واحدهای تولیدی بر گندزدایی و ضدعفونی کردن محیط‌های کار، ملزم به نصب مواد ضدعفونی در در ورودی و خروجی محل کار کارگران هستند.

وی ادامه داد: حضور مسئولان خانه بهداشت کارگری برای ارائه خدمات تا اعلام وضعیت عادی از سوی مراجع ذی‌صلاح باید به صورت مداوم و مستمر باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه در خصوص فعالیت مجموعه‌های ورزشی کارگری در سطح استان نیز عنوان کرد: فعالیت مجموعه‌های ورزشی کارگری تا اطلاع ثانوی متوقف و تمام مسابقات ورزشی و اعزام ورزشکاران به مسابقات ورزشی کشوری تا اطلاع ثانوی کنسل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز