خبرگزاری کار ایران

در آستانه شب عید صورت می‌گیرد؛

فروش فوق العاده کالاهای اساسی در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۴۴۳

کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در آستانه فرارسیدن عید نوروز در فروشگاه‌های منتخب و زنجیره‌ای در سراسر سیستان وبلوچستان توزیع می‌شود.

به گزارش ایلنا، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان  گفت: وزارت صمت با هماهنگی کارگروه تنظیم بازار کشور و استان، توزیع کالا‌های اساسی مثل مرغ منجمد، شکر، برنج و گوشت منجمد قرمز را در روز‌های پایانی سال در دستورکار دارد.

سلطانزاده همچنین با اشاره به اینکه توزیع میوه شب عید و اقلام اساسی تا پایان سال و حتی تا ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، افزود: تامین و توزیع کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم طبق برنامه انجام می‌گیرد وجای هیچ نگرانی نیست.

وی گفت: براساس دستور کارگروه تنظیم بازار قیمت گوشت قرمز منجمد هر کیلو ۴۰ هزار تومان، مرغ منجمد ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان، برنج هندی ۶ هزار و ۸۰۰ تومان، برنج پاکستانی ۸ هزار و ۹۰۰ تومان و شکر هر کیلو ۴ هزار و ۷۰۰ تومان در فروشگاه‌های رنجیره‌ای توزیع می‌شود.

معاون امور بازرگانی وتوسعه تجارت سازمان صمت سیستان و بلوچستان همچنین به فروش فوق العاده فروشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: فروش فوق العاده کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم در تمامی فروشگاه‌های پوشاک، قنادی‌‎ها، آجیل فروشی‌ها و سوپر مارکت‌ها جایگزین نمایشگاه بهاره پایان سال خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز