خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل راهداری استان خبرداد:

آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس های مسافربری نوروز از 12 اسفند در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۰۲۴

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: پیش فروش بلیت اتوبوس‌های مسافربری، ویژه سفرهای نوروز ۹۹ از ۱۲ اسفندماه به صورت حضوری و اینترنتی در این استان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جبار قهاری روز شنبه اظهار داشت: مسافران می‌توانند بلیت سفر خود را از طریق اینترنتی و هم از طریق مراجعه به پایانه‌های مسافربری و دفاتر فروش بلیت در شرکت‌های مسافربری خریداری کنند.

وی اضافه کرد: طرح جا به جایی مسافران نوروزی از ۲۵ اسفندماه جاری تا ۱۶ فروردین ماه سال آینده به اجرا گذاشته می‌شود و طی این مدت ۲۱۰ دستگاه اتوبوس، ۵۸۰ دستگاه خودروی سواری و ۱۷۰ دستگاه مینی‌بوس وظیفه جا به جایی مسافران را از قزوین به سایر استان‌های کشور برعهده خواهند داشت.

قهاری ادامه داد: با تشکیل ستاد نوروزی در این اداره کل به منظور ارایه خدمات هر چه بهتر به مسافران و نیز به منظور رضایتمندی مسافران در ایام نوروز، اطلاع‌رسانی لازم انجام و با نهادهای دست‌اندرکار به ویژه پلیس راه جهت کنترل شرایط لازم برای رانندگی، استانداردهای فنی وسایل‌ نقلیه عمومی مسافربری به ویژه ناوگان کمکی هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: تدابیر لازم جهت کنترل و نظارت محسوس و نامحسوس بر نحوه سرویس‌دهی به مسافران و به منظور ارایه خدمات مناسب علاوه بر نظارت فیزیکی، از طریق تلفن گویا، صندوق‌های انتقادات و پیشنهادات، طرح نظرسنجی و نیز برقراری ارتباط با مسافران اتخاذ شده است.

نوروز سال ۹۸ بالغ بر ۱۱۲ هزار و ۹۴ مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی استان قزوین جا به جا شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز