خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی استان اعلام کرد:

وضعیت نسبتا پایدار در آسمان قزوین تا فردا/ احتمال کاهش دمای هوا

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۶۴۲

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: وضعیت جوی استان قزوین تا فردا نسبتا پایدار است و روز دوشنبه با کاهش دما مواجه خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مریم بهروزی اظهار کرد: از بعدازظهر روز یکشنبه و طی روز دوشنبه با ورود سامانه بارشی جدید در بعضی ساعات رگبار باران همراه با رعد و برق را خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی استان افزود: برای روز دوشنبه با توجه به وزش بادهای شمالی و کاهش دما، بارش باران و برف و در مناطق کوهستانی و سردسیر بارش برف و پدیده مه و در گردنه‌ها پدیده کولاک پیش‌بینی می‌شود.

 بهروزی ادامه داد: برای امروز تا ظهر روز یکشنبه جوی نسبتا پایدار بر منطقه حاکم است؛ اما برای روز دوشنبه دمای هوای روزانه در اکثر مناطق تک رقمی خواهد شد.

وی پیش بینی کرد: امروز دمای هوای شهر قزوین به ۱۵ درجه می رسد.

این کارشناس اضافه کرد: روز سه شنبه و چهارشنبه جوی نسبتا پایدار بر منطقه حاکم است.

کارشناس هواشناسی استان عنوان کرد: بامداد امروز، مردم شهر آوج دمای منفی ۳ درجه را تجربه کردند و در گرمترین ساعات روز بیشترین دما با ۲۱ درجه بالای صفر در شهر رازمیان گزارش شده است و همچنین در این مدت دمای هوای شهر قزوین ۳ تا ۱۲ درجه ثبت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز