خبرگزاری کار ایران

به منظور پیشگیری از کرونا انجام شد؛

ارائه خدمات رایگان اتوبوسرانی به شهروندان قزوینی

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۶۰۱

رئیس کمیته اطلاع رسانی کارگروه سلامت شهرداری قزوین از رایگان شدن تمامی خدمات اتوبوسرانی شهرداری قزوین به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا در میان شهروندان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حسین علیجانی اظهار کرد: خدمات اتوبوسرانی شهرداری قزوین بنابر مصوبه کارگروه سلامت شهرداری قزوین به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و لزوم حفظ سلامت شهروندان رایگان اعلام شد.

رئیس اطلاع رسانی کارگروه سلامت شهرداری افزود: یکی از مهمترین راه‌های شیوع کرونا، تماس با اشیا آلوده از قبیل اسکناس یا سطوح آلوده مثل کارت‌های شهروندی است و باید شهروندان به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

علیجانی اضافه کرد: این مصوبه از امروز ۱۰ اسفند ۹۸ به مدت یک هفته اجرا خواهد شد و با توجه به آن تمامی خدمات سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین به صورت رایگان به شهروندان ارائه خواهد شد.

از ظهر دیروز تاکنون ۱۴۳ مورد تشخیص قطعی ویروس کرونا در کشور گزارش شده است.

وی اضافه کرد : استان تهران ۶۴ نفر مورد جدید، استان گیلان ۲۵ مورد، استان قم ۱۶ مورد، استان اصفهان ۱۰ مورد، مازندران ۶ مورد، اردبیل یک مورد، البرز سه مورد، سمنان ۲ مورد، کردستان ۲ مورد، قزوین ۲ مورد، آذربایجان شرقی 4 مورد، خوزستان 3 مورد و گلستان ۲ مورد تشخیص داده شده است و از این تعداد ۸ نفر فوت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز