خبرگزاری کار ایران

دادستان تبریز تاکید کرد:

حمایت دستگاه قضایی آذربایجان‌شرقی از واحدهای تولیدی/ انتقاد از اجرایی نشدن مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۹۱۲

دادستان‌عمومی و انقلاب‌اسلامی مرکز آذربایجان‌شرقی گفت: دستگاه قضایی استان تمام قد از واحدهای تولیدی و صنعتی حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بابک محبوب علیلو در جلسه بررسی مشکلات شهرک صنعتی مبل و خودروی تبریز، بر تسریع در حل و فصل مشکلات خدماتی و تکمیل زیرساخت های این دو شهرک مهم صنعتی تاکید کرد.

وی از مدیران دستگاه های مربوطه از جمله شرکت برق منطقه ای آذربایجان و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی خواست تا در کوتاهترین زمان نسبت به تأمین برق و ساخت پست فوق توزیع این شهرک ها اقدام و نتیجه را گزارش کنند.

محبوب علیلو با اشاره به صورت جلسات قبلی ستاد اجرایی سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل آذربایجان شرقی، از اجرا نشدن کامل و یا اجرای ناقص مصوبات و نیز عملی نشدن برخی از تعهدات قبلی در شهرک های یادشده انتقاد کرد.

وی نقش اشتعال زایی شهرک های مبل و خودروی تبریز را مورد تاکید قرار داد و تسریع در رفع نواقص خدماتی و تکمیل زیر ساخت های آن از سوی نهادهای مسوول را خواستار شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان شرقی بر رویکردهای حمایتی دستگاه قضایی استان از واحدهای تولیدی به ویژه از واحدهایی که در راستای برنامه های اقتصاد مقاومتی دولت و اشتغال زایی و نیز رفع وابستگی به خارج تلاش می کنند، تاکید کرد.

در این نشست مقرر شد در مقابل تعهد متقابل شرکت برق منطقه آذربایجان و شهرک های مبل و خودروی تبریز، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در یک بازه زمانی ۳ ساله با انتقال هوایی خط پست فوق توزیع به این شهرک ها از مسیر اتوبان تبریز - صوفیان همکاری و موافقت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز