خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بحران کرمانشاه:

هوای شهرستان‌های غربی استان بحرانی است

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۵۷۶

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: با ورود سامانه بارشی و ورزش باد شدید در استان، گرد و غبار غلیظ وارد آسمان شهرستان‌های غربی شده است.

به گزارش ایلنا، جلیل بالایی ضمن تایید این مطلب اظهار داشت: این گرد و غبار دید افقی را در شهرستان‌های قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب به کمتر از ۲۰۰ متر رسانده است.

وی ادامه داد: همچنین گرد و غبار وضعیت هوای شهرستان دالاهو را در حالت اضطرار قرار داد و دید افقی در این شهرستان به کمتر از ۵۰۰ متر رسیده است.

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان کرمانشاه هم اعلام کرد: بیشترین غلظت لحظه‌ای ثبت شده مربوط به قصرشیرین و به میزان ۱۲۹۹ میکروگرم بر مترمکعب هوا بوده است.

آذر، ولی زاده افزود:هم اکنون نیز غلظت ذرات معلق هوا در قصرشیرین حدود ۱۰۱۶ میکروگرم بر مترمکعب هوا است و شاهد کاهش تدریجی غلظت ذرات معلق هستیم.

به گفته، ولی زاده، میانگین شش ساعته (از ساعت یک بامداد تا هفت صبح) غلظت گرد و غبار در قصرشیرین نیز به ۵۷۰ میکروگرم بر مترمکعب هوا رسیده است.

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان کرمانشاه یادآور شد: احتمال جابجایی این ریزگرد‌ها با وزش باد به سمت برخی شهرستان‌های دیگر استان وجود دارد.

میزان استاندارد ذرات معلق در هوا ۱۵۰ میکرو گرم بر متر مکعب هواست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز