خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بحران استان خبر داد؛

تخلیه ۲ روستا در شهرستان کوهرنگ

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۰۴۳

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری از تخلیه روستای محمودآباد و دره شیخ‌عالی در شهرستان کوهرنگ خبر داد و گفت: تخلیه روستای نعل‌اشکنان نیز در باره افزایش شدت بارندگی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایلنا، مرتضی زمانپور از تخلیه روستای محمودآباد و دره شیخ‌عالی در شهرستان کوهرنگ خبر داد و اظهار کرد: تخلیه روستای نعل‌اشکنان نیز در صورت افزایش شدت بارندگی برای جلوگیری از آسیب به ساکنان در دستور کار قرار دارد و به ساکنان روستا نیز تذکرات لازم داده شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طبق اطلاعیه سازمان هواشناسی شدت بارش‌ها امشب و صبح فردا پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون میزان بارش در ایستگاه هواشناسی شهرستان کوهرنگ حدود ۶۷ میلی‌متر گزارش شده است.

وی درباره اقدامات لازم برای پیشگیری از وقوع سیلاب و خطرات احتمالی آن، توضیح داد: تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان در آماده‌باش کامل قرار دارند و جمعیت هلال‌احمر نیز در مناطق حادثه‌خیز از روز گذشته مستقر شده است.

زمانپور  یادآور شد: آذوقه مورد نیاز مناطق صعب‌العبور از روزهای گذشته و قبل از آغاز بارش‌ها در این مناطق ذخیره‌سازی شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز