خبرگزاری کار ایران

قلعه نویی در نشست خبری:

پرسپولیس- سپاهان یک فینال است/ کی‌روش استنلی را نداریم/ تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد برنده است

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۶۴۶

سرمربی تیم فوتبال سپاهان دیدار مقابل پرسپولیس را یک فینال توصیف کرد و گفت: تیمی که در زمین تمرکز بیشتری داشته باشد برنده مسابقه است.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه نویی در نشست خبری این تیم پیش از بازی با پرسپولیس گفت: تیم ما برای این بازی بسیار آماده است و بازیکنان با انگیزه در این دیدار حاضر خواهند شد.

سرمربی سپاهان درباره مصدومان تیمش گفت: ما در بازی فردا کیروش استنلی را نداریم و امیدواریم به بازی مقابل ذوب آهن برسد.

قلعه نویی در مورد احتمال بدون تماشاگر بودن بازی گفت: این مورد یعنی ویروس کرونا را باید دولتمردان جدی بگیرند؛ اما ما همیشه در این مواقع لطمه خوردیم و دوست داشتیم و داریم که بعد از مدت ها که در اصفهان بازی می‌کنیم، هوادران در کنار ما باشند؛ ولی ما تابع قانون هستیم و به آن عمل خواهیم کرد.

قلعه نویی با مقایسه لیگ داخلی و لیگ قهرمانان آسیا گفت: شرایط آسیا با لیگ برتر بسیار متفاوت است و تیم پرسپولیس بسیار خوب است و هر کسی فردا تمرکز بیشتری داشته و اشتباه فردی و بچه گانه نداشته باشد،  قطعا نتیجه بهتری خواهد گرفت.

قلعه‌نویی در پایان گفت: امیدواریم هوادران هر دو تیم موارد اخلاقی را رعایشت کنند و به یکدیگر آسیب نرسانند و توهین به یکدیگر نکنند؛ ما یک کشور متمدن هستیم و امیدواریم همه هوادران برای ایجاد یک بازی جوانمردانه و با اخلاق کوشش کنند و به یکدیگر احترام بگذارند.

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس به دلیل تأخیر در پرواز تیم به اصفهان به نشست خبری پیش از بازی نرسید.

مسابقه دو تیم سپاهان و پرسپولیس در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت 16و15دقیقه فردا در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود.

پرسپولیس با 41 امتیاز در صدر جدول است و سپاهان با 16 امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به تراکتور در رده سوم قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز