خبرگزاری کار ایران

از هفته آینده آغاز می‌شود

برقراری مجدد پروازهای مسیر زنجان- مشهد

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۷۳۳

مدیر فرودگاه زنجان از برقراری مجدد پروازهای مسیر مشهد- زنجان خبرداد و گفت: پس از حدود 2 ماه پرواز در این مسیر دوباره راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد قاسمی، امروز با اعلام این خبر، ظهار کرد: با همکاری استاندار زنجان، نمایندگان زنجان و طارم در  مجلس شورای اسلامی ،سازمان هواپیمایی کشوری  و مسئولان فرودگاه بار دیگر پرواز زنجان- مشهد برقرار شد.

مدیر فرودگاه زنجان، با تاکید براینکه پرواز در این مسیر در روزهای شنبه و پنجشنبه برقرار است افزود: هواپیمایی شرکت آتا ، روزهای شنبه هر هفته ساعت 14:50 به مقصد زنجان حرکت می‌کند و در ساعت 16:30 در فرودگاه زنجان به زمین می‌نشیند.

مدیر فرودگاه زنجان اضافه کرد: همچنین ساعت 17:20 نیز زنجان را ترک کرده و ساعت 19:00 در مشهد فرود می‌آید.

وی بیان کرد: در پنجشنبه‌های هر هفته نیز ساعت  15:40 به مقصد زنجان حرکت کرده و ساعت 17:20 در فرودگاه زنجان به زمین می نشیند و همچنین ساعت 18:10 نیز زنجان را ترک می‌کند و ساعت 19:50 در مشهد فرود می‌آید.

قاسمی در پایان خطر نشان کرد: در 10 ماه اول سال توسط عوامل فرودگاه زنجان به 126 پرواز مسافربری  داخلی و خارجی و همچنین 2 هزار و  526 پرواز غیرمسافری خدمات ارائه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز