خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد:

ورود سامانه بارشی جدید به کشور / برف و کاهش دما اغلب استان‌ها را فرا می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۱۴۴

کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی امروز خبرداد و گفت: برف و باران و کاهش دما برای اغلب شهرهای کشور پیش بینی می‌شود.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی درباره وضعیت جوی کشور طی روزهای آینده گفت: امروز روند افزایش نسبی دما را در اغلب مناطق کشور داریم. وزش باد شدید برای سواحل دریای خزر، اردبیل و برخی نقاط شمال غرب و غرب کشور را نیز شاهد خواهیم بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه بیان کرد: از امروز بعد از ظهر سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود و در شمال غرب، غرب و دامنه‌های زاگرس مرکزی سبب بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید می شود که این بارش در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود.

وی افزود: شنبه گستره این سامانه بارشی بیشتر می‌شود و در نوار غربی دامنه‌های زاگرس مرکزی دامنه‌های جنوبی البرز و غرب سواحل سبب بارش باران خواهد شد. روز یکشنبه علاوه بر این مناطق مرکز و شرق دریای خزر هم شاهد بارندگی خواهند بود. بارش‌ها تا سه شنبه با شدت و ضعف در اغلب مناطق کشور ادامه دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه بیان کرد: از روز یکشنبه تا سه‌شنبه در غالب مناطق کشور هوا سرد می‌شود و بین ۸ تا ۱۵ درجه در بیشتر مناطق کشور کاهش دما را داریم. از اواخر وقت شنبه تا روز دوشنبه دریای خزر به سبب وزش باد‌های شدید مواج و طولانی می‌شود و سبب کاهش شدید دما در سواحل می‌شود و بارش‌ها در سواحل به شکل برف خواهد بود.

گودرزی در ادامه بیان کرد: از روز شنبه تا سه شنبه هم در بیشتر مناطق کشور وزش باد‌های شدید را داریم. آسمان تهران هم امروز صاف تا کمی ابری و گاهی هم وزش باد خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز