خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار آذربایجان شرقی:

کیفیت ضامن تولید استاندارد است/ تولید بی‌کیفیت، به صادرات و اعتماد عمومی لطمه می‌زند

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۹۴۶

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی گفت: کنترل کیفیت، ضامن تولیدات استاندارد است و تولیدات بدون کیفیت در صادرات و حتی مصارف داخل کشور به اعتماد عمومی و فروش لطمه می زند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حمیدرضا قاسم زاده در رویداد استارتاپی (شتاب)در دانشگاه جامع علمی و کاربردی تبریز، اظهار کرد: اکنون که در جنگ اقتصادی هستیم اهمیت تولید در این مقطع بی‌بدیل است؛ در موضوع تولید و صادرات کیفیت حرف اول را می زند بر این اساس حفظ کیفیت، موفقیت در صادرات را رقم خواهد زد.

وی ادامه داد: محصولات کشاورزی مزیت نسبی آذربایجان شرقی است به شرط اینکه کیفیت محفوظ باشد و بر این اساس حفظ کیفیت بخش کشاورزی در تمام مراحل تولید ضرورت دارد.  

قاسم زاده با بیان اینکه کیفیت فقط محدود به خود محصول نیست باید کل زنجیره تولید دارای کیفیت باشد و این رمز صادرات است، اضافه کرد: کیفیت از انتخاب زمین کشاورزی تا کاشت، داشت، برداشت، پس از برداشت، نگهداری، بسته بندی، کنترل کیفیت و عرضه را در بر می گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی همچنین گفت: در صنعت نیز برای تولید یک قطعه، منبع مواد اولیه، ماشین های ابزار، انتخاب ابزار، سرعت، اپراتور و آموزش همه در کیفیت محصولات تولیدی دخیل هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز