خبرگزاری کار ایران

فرماندار ماسال خبر داد؛

برگزاری ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان ماسال

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۸۷۱

جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی شهرستان ماسال در سالن اجتماعات فرمانداری ماسال برگزار شد .

به گزارش ایلنا از ماسال، وحید پور حضرت بیان داشت : شهرستان ماسال با وجود طبیعت بکر و زیبا، وجود ییلاقات مثال زدنی ماسال و همچنین جنگلهای شاندرمن می‌تواند قطب گردشگری در سطح کشور و رشد صنعت توریست باشد

وی گفت:   شهرستان ماسال هدف گردشگری در سطح کشور است و این امر ایجاب می‌کند تا با هم افزایی و تعامل بین مدیران شاهد رشد وشکوفایی شهرستان در همه مقاطع باشیم .

فرماندار ماسال اظهار داشت: متولیان گردشگری در شهرستان با فعالیت و نظارت مداوم در زیرساختهای تفریحی ،اقامتی،خانه مسافر وغیره.....  زمینه ساز ورود هر چه بیشتر گردشگر و توریست به ماسال باشند .

وی با تاکید بر تعیین وتکلیف واحدهای گردشگری که دچار مشکل هستند افزود : از ظرفیت نیروی انتظامی و پلیس اماکن و همچنین بخشداریها برای ساماندهی مجتمع های اقامتی و تفریحی در سطح شهرستان استفاده بهینه شود.

فرماندار ماسال  با اشاره به لزوم نظارت دقیق بر قیمت و کیفیت هتل ها و مهمانپذیرهای شهرستان، اظهار داشت: سازمان گردشگری باید با ساماندهی روند اجاره ی خانه های ییلاقی به گردشگران، از بروز تخلف و ناامنی در سطح شهرستان و ییلاقات جلوگیری کند.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر ماسال با  بیان اینکه  اداره صنعت، معدن و تجارت و شبکه بهداشت و درمان باید به طور دقیق بر ارائه دهندگان مواد غذایی نظارت نمایند، افزود: اماکن بهداشتی و درمانی و درمانگاه های شهرستان نیز باید با تجهیز امکانات خود، آماده ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به گردشگران باشند،بهبود وضعیت سرویس های بهداشتی بین راهی و لزوم تجهیز امکانات پارک ها جهت پذیرایی از مسافران از دیگر مواردی بود که پورحضرت به آن اشاره کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز