خبرگزاری کار ایران

در نشست با اعضای مرکز فوریت‌های پزشکی ماسال؛

تاکید فرماندار ماسال بر توسعه تجهیزات و نیروی انسانی اورژانس ماسال

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۹۷۰

فرماندار ماسال بر لزوم توسعه تجهیزات و نیروی انسانی مرکز اورژانس ماسال تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از ماسال، محمد جواد عامر فرماندار ماسال در نشست با رئیس و کارکنان مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان ماسال با بیان اینکه آحاد مردم به وقت مسائل و مشکلات حاد پزشکی خود، اولین شماره ای که تماس می‌گیرند اورژانس 115 است، گفت: این نشان دهنده جایگاه بسیار حساس و حیاتی اورژانس در کشور است.

محمد جواد عامر آموزش و پژوهش و بهداشت را دو مقوله اساسی کشور دانست و افزود: اگر بتوانیم این دو مقوله را به درستی ساماندهی کنیم بسیاری از مشکلات کشور از پیش رو برداشته خواهد شد.

وی با اشاره به کمبود تجهیزات و آمبولانس در سطح شهرستان ابراز امیدواری کرد: با پیگیری های نماینده  و رایزنی های در سطح وزارتخانه، بتوانیم کمبودهای موجود را جبران کنیم.

فرماندار ماسال با تاکید بر اهمیت و نقش انکارناپذیر اورژانس در نجات جان مردم، اظهار داشت: در اسرع وقت در نشستی که با مدیر کل فوریت‌های پزشکی استان خواهم داشت، نسبت به پیگیری این مشکلات اقدام خواهم کرد.

در ابتدای این نشست نیز غلامرضا عاشوری رئیس مرکز اورژانس شهرستان ماسال ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این مرکز، گفت: یکی از دغدغه های مرکز اورژانس ماسال ماموریت های همزمان و پشت سر هم است که این امر نشان دهنده نیاز شهرستان به افزایش تعداد مراکز اورژانس است.

وی با اشاره به گردشگر پذیر بودن شهرستان، یادآور شد: با ورود مسافران به شهرستان تعداد ماموریت های مرکز فوریت های پزشکی چند برابر می شود.

عاشوری با بیان اینکه کلنگ احداث مرکز اورژانس طاسکوه از چند سال پیش به زمین زده شده است اما به دلیل کمبود اعتبار به بهره برداری نرسیده است، تاکید کرد: علاوه بر این پایگاه، احداث پایگاه اورژانس شیخ نشین شاندرمن و پایگاه فصلی اولسبلنگاه در دستور کار قرار دارد که امیدواریم اعتبار لازم جهت احداث این مراکز و تامین نیروی انسانی مورد نیاز انجام شود.

در پایان این نشست فرماندار ماسال ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد تاسیس اورژانس کشور با اهدای لوح تقدیر از رئیس و کارکنان اورژانس ماسال تجلیل کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز