خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خبر داد:

علائمی از مشاهده ویروس کرونا در زنجان وجود ندارد / احتمال ورود کرونا ویروس در آینده به کشور/ سکونت 150 چینی در زنجان

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۸۱۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان، بابیان اینکه اتباع خارجی ازنظر پزشکی بررسی می‌شوند تا ناقل ویروس کرونا نباشند، افزود: در زنجان 150 نفر چینی ساکن هستند و اقدامات پیشگیرانه در حال انجام است.

پرویز قزلباش، در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در زنجان،  با اشاره به  شیوع بیماری کرونا ویروس، در برخی کشورهای جهان، اظهار داشت:  این ویروس یک نگرانی را در کل جهان به راه انداخته  به‌طوری که سازمان‌های جهانی اعلام وضعیت فوق‌العاده کرده‌اند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان،  با بیان اینکه  اقدامات لازم برای مقابله با این ویروس در کشور و استان در حال انجام است و کشور آمادگی لازم را دراین زمینه دارد، تصریح کرد: اگر چه فعلا خبری نیست اما ممکن است با این وضعیت این ویروس در آینده وارد کشور شود.

قزلباش،  بابیان اینکه اتباع خارجی ازنظر پزشکی بررسی می‌شوند تا ناقل ویروس کرونا نباشند، افزود: در زنجان 150 نفر چینی ساکن هستند و اقدامات پیشگیرانه در حال انجام است.

وی، در پایان سخنان خود،  با اشاره به اینکه مشاهده ویروس کرونا از طرف وزارت بهداشت اعلام می‌شود، عنوان کرد: تا  کنون در کل کشور هیچ علائم تائید شده آزمایشگاهی در خصوص مشاهده ویروس کرونا در ایران وجود ندارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز