خبرگزاری کار ایران

به منظور بررسی آخرین روند انتخابات؛

رئیس ستاد انتخابات استان البرز از بخشداری آسارا بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۷۶۰

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: در راستای سیاست های راهبردی مدیریت عالی استان و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده و به منظور بررسی آخرین روند انتخابات در سطح استان بازدید از بخشداری آسارا بعمل آمد.

به گزارش ایلنا، نورمحمد فردی در بازدید از بخشداری آسارا اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی انجام شده از کلیه فرمانداری ها و بخشداری ها بازدید و مورد به مورد اقدامات انجام شده در خصوص تعیین عوامل اجرایی و تامین وسایل نقیله و تغذیه و همچنین نمایندگان فرمانداری و بخشداری و همچنین امکانات و تجهیزات برای انتخابات بررسی می شود و در این بازدید کلیه نیازها پیش بینی و برنامه ریزی شده بود و خوشبختانه در این خصوص مشکلی مشاهد نشد.

وی در خصوص اهمیت و جایگاه و نقش انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی از ارکان اصلی قدرت قوه مقننه است که مسئولیت قانون گذاری و نظارت بر اجرای آن را بر عهده دارد. 

فردی تصریح کرد: بنابراین در راستای سیاست های کلی و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مشارکت حداکثری مردم در امر انتخابات آن هم در شرایط فعلی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تجربه ثابت کرده که هر جا مردم در صحنه باشند توطئه های دشمن عقیم می ماند و از طرفی حضور مردم و مشارکت حداکثری مردم باعث بیمه انقلاب اسلامی خواهد شد.

وی افزود: بهترین شیوه گردش قدرت در دنیا از راه دموکراسی و آن هم انتخابات است که خوشبختانه در نظام جمهوری اسلامی ایران مردم می توانند آزادانه سرنوشت چهار ساله خودشان را رقم بزنند و کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب نمایند. 

معاون استاندار گفت: مسئولین و دست اندرکاران وظیفه دارند زمینه حضور مردم راربرای مشارکت هر چه بیشتر در امر انتخابات فراهم کنند و از طرفی بی طرفی و اجرای دقیق قانون مورد تاکید است.

وی افزود: امنیت و آرامش در استان مهیا است و مردم خودشان باید سرنوشت خودشان را رقم بزنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز و هیات همراه از بخش های مختلف اداری بخشداری آسارا بازدید بعمل آورد. در این بازدید 2 ساعته، مهرور مدیرکل امنیتی و انتظامی و یگانه مدیرکل سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری وی را همراهی کردند.

فردی ضمن تقدیر از فعالیت همکاران، از نزدیک در روند جاری، مسائل و مشکلات حوزه های مختلف اداری به خصوص عوامل اجرایی انتخابات قرار گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز