خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز:

۲۲ بهمن نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است/ نقش و جایگاه مردم در جشن‌های انقلاب باید پررنگ تر شود

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۹۸۵

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با بیان اینکه ۲۲ بهمن نقطه عطف صلابت و اقتدار ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی است، افزود: سیاست راهبردی جشن های انقلاب این است که جایگاه مردم پر رنگ تر شود.

به گزارش ایلنا، نورمحمد فردی با بیان این مطلب در جلسه هماهنگی بزرگداشت دهه فجر که در دفتر آیت‌الله حسینی همدانی، نماینده مقام معظم رهبری در استان البرز و امام‌جمعه کرج برگزار شد، با عرض تسلیت  شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه او اظهار داشت: حاج قاسم به تمام ملت های مسلمان و آزادای خواه جهان تعلق دارد .

وی افزود:  او محبوب قلوب و دل‌های امت اسلامی و ملت ایران است و برای همیشه در قلب های ملت مسلمان و آزادیخواه جهان باقی می‌ماند و هیچ وقت فراموش نخواهد شد.

وی افزود: امنیت کشورمان مدیون شهید سلیمانی بود و اگر چه شهید در بین ما نیست اما اهداف، آرمان و راه  شهید سرلوحه کار ماست و خداوند توفیق دهد راه او تا آخرین نفس ادامه دارد.

فردی گفت: باید از همه ظرفیت های موجود برای سربلندی، عزت و ابهت انقلاب و نظام اسلامی، به بهترین شکل استفاده کرد که یکی از آنها راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با بیان اینکه این جلسه با هدف برنامه ریزی، انسجام و ایجاد هماهنگی در بین دستگاههای متولی به منظور تمهید لازم برای برپایی راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن تشکیل شده است.

فردی افزود: حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاوی این پیام روشن به دشمنان است که فشارها و تهدیدها و تحریم ها  خللی در عزم و اراده راسخ ملت بزرگ ایران ایجاد نخواهد کرد. 

وی با بیان اینکه حضور پر شور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن توطئه های دشمنان را خنثی می کند، افزود: حضور و اتحاد مردم باعث می شود بتوانیم در مقابل تمامی توطئه های دشمن مقاومت کنیم 

وی افزود: مردم از مسئولین جلوتر هستند زیرا در بسترهای مختلف انقلاب مردم حضور خود را به منصه ظهور رساند از حضور مردم استفاده لازم را ببریم .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرزبا پیشنهاد تشکیل کمیته های چندگانه هماهنگی بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در آالبرز  فعالیت این کمیته‌ها در بخش‌های مختلف آغاز شود.

وی با بیان اینکه برای گسترش و نهادینه شدن ارزش‌های انقلاب اسلامی در جامعه باید نیازها ، مسایل و مشکلات جامعه در بخش های مختلف شناسایی ، پیگیری و برطرف شوند، افزود:  استکبار هر روز توطئه های مخربی را علیه نظام اسلامی طراحی می کند اما توان مقابله با نظام اسلامی را ندارد و توطئه های دشمنان با هوشیاری مردم انقلاب اسلامی خنثی می شود.

وی افزود: برنامه های گام دوم انقلاب در دهه فجر امسال نیاز به پیاده سازی دارد ، و باید توجه ویزه گردد.

فردی گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای بازنگری در اقدامات انجام شده در گام دوم انقلاب اسلامی است.

وی گفت: توقع می رود اتفاقات جدیدی در گام دوم انقلاب اسلامی رقم بخورد و بهترین، مناسب ترین، قوی ترین، عالم ترین و دلسوزترین شخصیت، این نقشه را طراحی کرده اند که چه اتفاقی باید رقم بخورد و ایشان در فصل های مختلف با دقت هر چه تمام تر این مهم را بیان فرموده اند.

وی با بیان اینکه دستگاههای اجرایی برنامه گرامی داشت دهه فجر در راستای بیانییه گام دوم انقلاب باشد تصریح کرد: رؤسای کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر در استان و متناظر آن در  شهرستان با خلاقیت و نوآوری برنامه‌های جدید و با کیفیتی را ارائه دهند و اقدامات و عملکردها را قاعده‌مند و قانونی به پیش ببرند و اجرایی کنند و حتی‌المقدور از برنامه‌های تکراری و کلیشه‌ای پرهیز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز