خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اداره کار و رفاه اجتماعی استان خبرداد:

افزایش ۶۴ درصدی آموزش ایمنی به کارگران در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۹۶۷

مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: آموزش ایمنی کارگران و کارفرمایان امسال نسبت به سال گذشته ۶۴ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، رضا گروسی اظهار کرد: حدود ۱۲ هزار نفر ساعت دوره آموزشی امسال برگزار شده بود که در سال جاری این رقم با ۶۴ درصد افزایش به ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر ساعت رسید.

 مدیرکل اداره  کار و رفاه اجتماعی استان افزود: افزایش دوره‌های آموزشی ایمنی کارگران و کارفرمایان در استان به کاهش هشت درصدی حوادث ناشی از کار منجر شده و از اقدامات موثر جهت حفظ سرمایه‌های انسانی جامعه و کشور محسوب می‌شود.

گروسی اضافه کرد: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بر برگزاری دوره‌های آموزشی به منظور ارتقای سطح ایمنی کارگاه‌های مشمول ماده ۸۵ قانون کار اصرار دارد و با نظارت اداره بازرسی کار و مشارکت انجمن‌های صنفی کارگری و کارفرمایی در این زمینه اقدام خواهد کرد.

وی عنوان کرد: خوشبختانه کارگران و استادکاران صنعت ساختمانی استان نیز از برگزاری دوره‌های آموزش ایمنی استقبال کرده و افزایش این آموزش‌ها به ویژه در زمینه قانون کار و تامین اجتماعی را درخواست دارند.

استان قزوین سه هزار و ۶۰۰ واحد تولیدی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز