خبرگزاری کار ایران

بلوچی مطرح کرد:

۵۹ درصد خانوارهای کمیته امداد خراسان رضوی توسط زنان اداره می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۸۷۱

سرپرست معاونت حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان رضوی گفت: در ۹ ماهه امسال ۵۹ درصد از جامعه مددجویان کمیته امداد را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند که از جمله دلایل مهم آن فوت سرپرست، ازکارافتادگی، طلاق و بیماری سرپرست مرد است.

به گزارش ایلنا از مشهد،محمد بلوچی با اعلام اینکه این نهاد به خانوارهای تحت پوشش به صورت تمام خدمت، تک خدمت و یا چند خدمتی رسیدگی می کند، افزود: در ۹ ماهه امسال ۱۹۸ هزار و ۱۱۷ خانوار با جمعیت ۳۷۰ هزار و ۱۵۳ نفر از خدمات کمیته امداد بهره مند شده اند.

وی با اعلام اینکه خانوارهای دارای سرپرست زن از فراوانی بیشتری برخوردار بوده اند، اعلام کرد: در این مدت ۱۱۶ هزار و ۲۳۱ خانوار توسط زن و ۸۱ هزار و ۸۸۶ خانوار توسط مرد سرپرستی شده اند که بنا به نیازمندی شان از این نهاد خدمات گرفته اند.

بلوچی بیشترین بخش حمایت کمیته امداد را از خانوارهای با جمعیت یک نفر برشمرد و اظهار کرد: کمیته امداد استان ۷۵ هزار و ۶۳۵ خانوار یک نفره، ۴۷ هزار و ۲۲۶ خانوار ۲نفره، ۲۰ هزار ۸۶ خانوار سه نفره، هشت هزار و ۹۹۸ خانوار چهارنفره، سه هزار و ۷۹۷ خانوار پنج نفره به بالا را حمایت می‌کند.

سرپرست معاونت حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان رضوی ادامه داد: در ۹ ماهه امسال ۱۰۴ هزار و ۱۱۰ خانوار با جمعیت ۱۹۴ هزار و ۲۷۹ نفر در روستاها سکونت داشتند که از خدمات کمیته امداد بهره مند بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز