خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه :

وزارت راه به وعده‌های خود پیرامون تکمیل بزرگراه کرمانشاه_کامیاران عمل نکرد

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۲۷۰

استاندار کرمانشاه با انتقاد از عملکرد ضعیف وزارت راه و شهرسازی در تکمیل پروژه بزرگراه کرمانشاه _ کامیاران اظهار داشت: معاونین این وزارتخانه بارها وعده دادند که این بزرگراه را تکمیل می کنند ولی هیچ کدام از این وعده ها عملی نشد و متاسفانه شاهد کشته شدن شهروندان در جاده های این مسیر هستیم.

به گزارش خبر نگار ایلنا از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست کمیسیون ایمنی راه ها با انتقاد از عملکرد وزارت راه و شهر سازی در تکمیل پروژه بزرگراه کرمانشاه – کامیاران  بیان کرد : طبق آمار ارائه شده متاسفانه طی ۹ ماهه اخیر تعداد تصادفات منجر به فوت در سطح شهر کرمانشاه افزایش داشته و تعداد شهروندان جانباخته، ۳۱ نفر بیش از مدت مشابه سال قبل است.

وی با تاکید بر این موضوع که این افزایش آمار قابل قبول نیست، عنوان کرد: این افراد دارای همسر و فرزند بوده اند و با از دست رفتن آن‌ها خانواده‌های بسیاری عزادار شده‌ و دچار مشکلات حاد شده اند.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: کمیته ای مرکب از بازرسی استانداری، پزشکی قانونی، پلیس، نماینده شورای شهر و دیگر دستگاه های ذی ربط باید دلایل افزایش آمار کشته شدگان تصادفات درون شهری را به طور کامل بررسی کرده و ظرف ۱۰ روز این گزارش را ارائه دهند.

بازوند با تاکید بر برخورد قاطع با مقصران این موضوع اظهار داشت: هر مجموعه‌ای در این زمینه مقصر شناخته شود با قاطعیت با آن برخورد می شود.

نماینده عالی دولت در شورای ترافیک تاکید کرد: اگر شورای ترافیک مصوبه ای را به شهرداری در مورد رفع مشکلات نقاط پرحادثه ابلاغ کرده و اجرایی نشده است، بی گمان شهرداری باید جوابگوی عملکرد خود باشد.

وی همچنین عنوان کرد: برخی دستگاههای اجرایی با این بهانه که مردم از روی نرده ها می پرند، از نصب نرده در مسیرهای مصوب شده اجتناب می کنند.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: با این بهانه ها نمی توان جان باختن شهروندان در تصادفات درون شهری و داغدار شدن ده ها خانواده را توجیه کرد.

 بازوند تاکید کرد: طبق مصوبه کمیسیون، شورای ترافیک موظف است ظرف ۴۸ ساعت برنامه ای مناسب برای کاهش و کنترل سوانح رانندگی در اسفندماه و فروردین ماه ارایه دهد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز