خبرگزاری کار ایران

مدیر کل پست فارس خبر داد:

طرح ستاپ در فارس آغاز شد / تحول در تجارت الکترونیک

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۹۷۴

مدیرکل پست فارس گفت: طرح ستاپ موسوم به تجارت الکترونیک از امروز یکشنبه در استان فارس آغاز شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی پست فارس محسن مفتح افزود : این طرح مطابق با رویکرد اتحادیه جهانی پست و حمایت شرکت ملی پست ایران در فارس آغاز شده است .

وی با بیان اینکه طرح ستاپ زمینه‌تحول در تجارت الکترونیک را در این استان فراهم می‌کند، ادامه داد: در این طرح هر تولید کننده می‌تواند با زیرساخت‌هایی که پست برای آنان فراهم می‌کند محصولات تولیدی خود را به مشتریان ارایه کند .

وی اظهار داشت : صاحبان "حرف" مختلف محصولات و تولیدات خود را با کمترین هزینه ( ارایه خدمات مبتنی بر امکانات فضای مجازی) را به سراسرکشور گسترش  دهند .

مفتح با اشاره به اینکه رویکرد پست فارس به سمت ایجاد ارزش افزوده تغییر کرده است، گفت : در طرح ستاپ پست فارس در گروه اول همطراز با استان‌هایی همچون آذربایجان شرقی و غربی،خوزستان، مازندران، گیلان ، خراسان رضوی ، کرمانشاه و البرز قرار گرفته است .

وی افزود: در راستای این طرح در استان فارس 150 شرکت تولیدی زیرپوشش قرار می گیرد و زمینه اشتغال 750 نفر فراهم می شود .

وی ادامه داد : در مجموعه پست برای هر شرکت تولید 20 مترمربع فضای کسب و کار پیش بینی شده است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز