خبرگزاری کار ایران

از نخستین ساعات امروز صورت گرفت؛

حضور میلیونی مردم تهران در مراسم تشییع سردار سلیمانی/ روز تاریخی پایتخت برای قدردانی از رزمندگان مقاومت

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۰۱۸

مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در دانشگاه تهران با حضور میلیونی و تاریخی مردم تهران از نخستین ساعات صبح امروز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از نخستین ساعات صبح امروز مردم قدردان و همیشه در صحنه با حضور میلیونی در خیابان های منتهی به خیابان انقلاب و دانشگاه تهران در مراسم تشییع پیکر ابر مرد جبهه مقاومت و همرزمانش شرکت کردند و روزی تاریخی و باشکوه را برای پایتخت رقم زدند.

مردم انقلابی تهران با در دست داشتن تصاویر قاسم سلیمانی و پرچم های یاحسین و یا ابالفضل و با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در مراسم تشییع سردار سلیمانی حضور پررنگی دارند .

قرار است پس از اقامه نماز از سوی مقام معظم رهبری بر پیکر شهیدان جبهه مقاومت مراسم تشییع از دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی انجام شود.

سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مجاهد عالی مقام ابومهدی المهندس معاون حشد الشعبی عراق و همراهان آنان سحرگاه جمعه در حمله تروریستی و جنایتکارانه نیرو‌های آمریکا در بغداد به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

همچنین در این حمله تروریستی، سردار «حسین پورجعفری»، «هادی طارمی»، «شهروز مظفری‌نیا» و «وحید زمانی‌نیا» به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

حدود ساعت ۰۷:۴۹ صبح امروز پیکر شهید سلیمانی و همرزمان شهیدش وارد دانشگاه تهران شد.

جمعیت اطراف با شعار‌های انقلابی حضور این سردار شهید را خوش آمد گفتند و از عوامل این اقدام جنایتکارانه ابراز انزجار کردند.

بدرقه کنندگان پیکر شهید سلیمانی با شعار‌های «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل» و «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» فضای دانشگاه تهران و خیابان‌های اطراف را پر کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز