خبرگزاری کار ایران

بررسی دادگستری از وضعیت ساخت و ساز‌های غیر مجاز در تاکستان

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۷۹۵

ساخت و ساز‌های غیر مجاز در شهرستان تاکستان نشان از نقص در روند کار دارد و باید این وضعیت بررسی و تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین ،حجت الاسلام نوراله قدرتی در نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال گفت: ساخت و ساز‌های غیر مجاز در شهر تاکستان نشان می‌دهد روند کار اشکال اساسی داشته است و همه کوتاهی کرده اند و امروز باید با تشکیل یک کمیته ویژه این وضعیت ساماندهی شود.

رئیس کل دادگستری استان افزود: قطعا تخریب ساخت و ساز‌هایی که در حریم رودخانه‌ها به طور غیرمجاز ایجاد شده است خسارتی به دنبال دارد، اما اگر تخریب نشود خسارات بیشتری وارد خواهد شد.

قدرتی اظهار کرد: به جز سه استان کشور در سایر استان‌ها زمین مورد نیاز مرکز دفاع مقدس تأمین و واگذار شده که در قزوین هم موافقت‌های اولیه از سوی راه و شهرسازی و شهرداری برای تأمین زمین مناسب صورت گرفته است و در ادامه مسیر هم باید همراهی‌ها کامل باشد تا این کار محقق شود.

وی در خصوص مجتمع تجاری شهر محمدیه بیان کرد: این موضوع با تشکیل جلسه‌ای با حضور نمایندگان شهرداری، ستاد اجرایی حضرت امام و راه و شهرسازی تعیین تکلیف شود.

مقام ارشد قضایی استان درباره مستثنیات زمین‌های اطراف سد نهب خاطرنشان کرد: در گذشته محدوده‌ای برای مستثنیات شخصی و ملی تعیین شده و استعلام لازم به شرکت آب منطقه‌ای داده شده و بر اساس آن هزینه ساخت سد برآورد و اجرایی شده است و تعیین محدوده جدید مشکل ساز می‌شود لذا باید ضمن بررسی اسناد لازم نظر کارشناسی هم بر اساس اعتبارات موجود صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان تاکید کرد: با نگاه خدمت رسانی دنبال کار مردم هستیم و از مدیران دستگاه‌ها انتظار داریم هر کدام در حوزه کاری خود مراقب باشند بیت المال هدر نرود.

 قدرتی اضافه کرد: متاسفانه در گذشته کوتاهی‌هایی شده که درصدد هستیم با کسانی که به حقوق بیت‌المال تعرض می‌کنند برخورد جدی شود، همه ما وظیفه داریم سرمایه‌هایی که برای نسل آینده است را حفظ کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز