خبرگزاری کار ایران

استاد حوزه و دانشگاه:

حمله به آرامکو توسط یمنی‌ها معجزه هزار سوم بود/ برخی معیشت مردم را گروگان گرفته اند

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۸۳۷

حجت الاسلام والمسلمین احسان بی آزار گفت: معجزه هزاره سوم از بین رفتن آرامکو عربستان بود که مانند قصه ابابیل در قرآن به وقوع پیوست.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت الاسلام والمسلمین احسان بی آزار در جمع فعالان فضای مجازی استان گیلان با بیان اینکه دشمن به دنبال تسلط بر اقتصاد و نظام سیاسی ایران است، گفت: دشمن برای تسلط بر کشور معیشت را گرو گرفته است.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه نظام سلطه و امپریالیسم جهانی خود را کدخدای ملت ها می داند، افزود: بحث تقدم عدالت بر ولایت اندیشه سوسیالیستی است.
 
وی با یادآوری اینکه از نگاه این گروه تفاوت در جامعه نباید وجود داشته باشد، افزود: تفاوت و تبعیض در دیدگاه جامعه اسلامی متفاوت است، اما تفکر سوسیالیستی فقط به دنبال نبود تفاوت است.
 
بی آزار با اشاره به اینکه انقلابیون باید طلایه دار درد ملت باشند، ادامه داد: فعالان مجازی در جامعه امید و نشاط واقعی ایجاد کنند.
 
بی آزار با بیان اینکه یک قدم تا فتح خیمه معاویه فاصله نداریم، خاطرنشان کرد: هژمونی و اقتدار بین المللی ایران بی نظیر است.
 
وی با تصریح براینکه استکبار از اقتدار جهانی ایران اسلامی هراس دارد، اضافه کرد: مرز اقتدار سیاسی جهانی حکومت ایران روز به روز وسیع تر می شود.
 
استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه استکبار از بهانه جویی ها به دنبال حفظ رژیم صهیونیستی در منطقه است، گفت: فقط به اندازه انجام و هزینه یک عملیات بیت المقدس توسط نیروی قدس سپاه نیاز داریم تا اسرائیل را از صفحه تاریخ محو کنیم.
 
بی آزار با تاکید براینکه ایران اسلامی در حوزه های علمی و نظامی در دنیا پیشرفت بالایی داشته است، ادامه داد: معجزه هزاره سوم از بین رفتن آرامکو عربستان بود که مانند قصه ابابیل در قرآن به وقوع پیوست.
 
استاد حوزه و دانشگاه با تاکید براینکه این مرکز با توجه به مراقبت های به روز قدرت های نظامی مورد تهاجم قرار گرفت، اظهار داشت: یمن بعنوان یک کشور کوچک و دست خالی اما با ایمان در حال نبرد با کفر جهانی است.
 
وی با یادآوری اینکه کودکان یمنی مدت هاست در شرایط سخت زندگی و تحریم به سر می برند، افزود: در این حالت تحریمی، یمنی های انقلابی با یک پهپاد توانستند آرامکو عربستان را حداقل برای ۵ سال از مدار تولید و استخراج نفت خارج کنند.
 
بی آزار با تاکید براینکه مقدار فروش نفت ایران از حدود روزی دو میلیون بشکه به حدود ۴۰۰ هزار بشکه در روز رسیده است، گفت: کل بودجه نظامی دنیا ۷۰۰ میلیارد دلار است که فقط آمریکا به تنهایی ۷۰۰ میلیارد دلار بودجه نظامی دارد.
 
بی آزار با تاکید براینکه امریکا به ۱۱ ناو هواپیما بر خود در اقیانوس ها که ۶ هزار نیرو حما می‌کند می بالد، اضافه‌ کرد: آمریکا از وحشت حمله ایران به سوی این ناو های هواپیما از حمله به ایران عقب نشینی کرد.
 
وی با بیان اینکه موشک های ایران هم اکنون دارای دو هزار کیلومتر برد و یک متر خطا هستند، ادامه داد: سردار شهید تهرانی مقدم ۱۵ سال پیش پس از توسل به امام رضا(ع) قدرت موشکی ایران اسلامی را بوجود آورد.
 
استاد حوزه و دانشگاه با یادآوری اینکه شان و قدر مردم بیشتر از این وضع اقتصادی است، افزود: برخی افراد بخاطر رسیدن به مقاصد خود معیشت مردم را گروگان گرفته اند.
 
بی آزار با اشاره به اینکه روزی مالک نیز نزدیک به معاویه بود که با تحمیل حکمیت به امام علی(ع) مالک را از جلو خیمه دشمن برگشت دادند ، تصریح کرد: امروز نیز برخی ها به دنبال برگرداندن حاج قاسم سلیمانی از بیخ‌ گوش دشمنان اسلام و انقلاب هستند.
 

وی با تاکید براینکه به میدان آمدن دهک های‌ پایین جامعه به سطح‌ خیابان ها ترفند و هدف ضد انقلاب است، گفت: به دست گیری امورات کشور توسط  برهنگان از شعار های انقلاب بود که ضد انقلاب این سواستفاده از این شعار را هدف قرارداده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز