خبرگزاری کار ایران

استاندارمازندران تاکید کرد؛

زنده نگاه داشتن باورهای دینی واسلامی؛ مهمترین اولویت سازمان تبلیغات اسلامی

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۳۲۴

استاندار مازندران، مهم‌ترین کار سازمان تبلیغات اسلامی را زنده نگه‌داشتن باورهای دینی و اسلامی و روشنگری از طریق ابزارها و مسائل روز در جامعه بیان کرد.

به گزارش "ایلنا"  ازساری "محمد اسلامی" صبح امروز در نشستی با مدیران تبلیغات اسلامی با محکوم کردن سالروز تخریب بقعه متبرکه بقیع توسط وهابیت صهیونیست اظهار داشت: آنان با استفاده از شعار خادمان حرمین شریفین دستشان به خون‌آلوده است و امروز هر توطئه‌ای که شکل می‌گیرد، عربستان و وهابیت یک پای آن بوده و با صهیونیست‌ها در یک خانواده هستند.

استاندار مازندران اظهار داشت: دشمنان تلاش می‌کنند از طریق ایجاد نارضایتی اجتماعی به اهداف خود دست یابند اما غافل از آن هستند که مردم بسیار هوشیار و بصیر هستند.

وی با اظهار اینکه ابزارهای تبلیغات اسلامی قوی به شمار می‌رود گفت: نباید اجازه دهیم که با اعتقادات و باورهای مردم بازی شود و نباید بگذاریم هیئات آسیب ببینید زیرا بافکر جناحی و سیاسی این هیئات آسیب می‌بینند.

وی روشنگری و بیان مسائل را بسیار مهم و ارزشمند برشمرد و گفت: برای عبور از معبر بر اساس صلاحدید نظام اسلامی تصمیم‌گیری می‌کنیم و اگر پشتوانه مردمی نداشته باشد موفق نخواهیم شد.

استاندار مازندران، اهداف عالیه نظام اسلامی را اهداف قرآن و اسلام بیان کرد و گفت: دشمنان در حال القای آن هستند که ایران در پی ناامن کردن فضای بین الملل است و اجازه ندهیم دشمن در راستای سیاست تسلیم، فضای جامعه را تخریب کند.

اسلامی، مقاوم سازی مردم را امری مهم برشمرد و گفت: تخریب ذهن مردم و جامعه از القائات دشمنان در فضای مجازی است.

 در این نشست ، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران نیز شورای فرهنگ عمومی روستاها را از جمله نیازمندی ها برای ترویج و نشر فرهنگ دینی و اسلامی برشمرد.

حجت‌الاسلام ناصر شکریان تقویت نیرو برای آینده نظام را از دیگر طرح‌های تبلیغات اسلامی برشمرد و گفت: شورای فرهنگ عمومی و فرهنگی روستاها از جمله نیازمندی ها است و تشکیل آن از سوی سازمان تبلیغات درحال ابلاغ است.

وی بابیان اینکه تأسیس تبلیغات اسلامی از برکات انقلاب اسلامی و حضرت امام راحل است و بفرمایش مقام معظم رهبری، سازمان تبلیغات اسلامی از حسنات انقلاب اسلامی است، افزود: این نهاد از دوران دفاع مقدس با اعزام مبلغان، مداحان، گروه‌های سرود، جمع‌آوری کمک‌های مردمی و غیره در حوزه‌های مختلف فعال بوده است.

وی با اشاره به خدمات زیاد سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد: این سازمان در مازندران توسط آیت‌الله روحانی تأسیس شد و در همه شهرستان‌ها به‌جز شهرستان‌های جدید دارای اداره هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز